Csatlakozott a Díjnet rendszeréhez az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (NHKV Zrt.), így megközelítőleg 3,1 millió ügyfele számára júniustól elérhető az elektronikus számla (e-számla) szolgáltatás.
Az NKHV hétfői közleménye szerint azok az ügyfelek, akik júniusban létrehozzák az NHKV számlakibocsátói regisztrációjukat a Díjnet felületén, a 2021 II. negyedéves időszakra vonatkozó hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlájukat már a Díjneten fiókjukban fogadhatják, illetve egyenlíthetik ki. A szolgáltatás az ország teljes területén igénybevehető.
A regisztráció könnyen és gyorsan elvégezhető, az NHKV Zrt. ügyfeleinek nem kell mást tenniük, mint a https://www.dijnet.hu/ oldalt felkeresik, és a szükséges adatok megadásával igénylik az elektronikus számla szolgáltatást.
A közleményben kiemelték, hogy az elektronikus számla használatával jelentősen csökkenthető a környezetterhelés, megelőzhető a hulladékképződés és a károsanyag-kibocsátás.
A Díjnethez csatlakozott számlakibocsátók száma jelenleg 33, a felületen (www.dijnet.hu) a legnagyobb fővárosi közüzemek mellett jelen vannak országos közüzemi, illetve telekommunikációs szolgáltatók és biztosítók, továbbá regionális közműszolgáltatók is, regisztrált ügyfeleinek száma meghaladja a 814 ezret. A Díjnet indulása óta több mint 65 millió darab számlát kaptak a felhasználók a rendszeren keresztül, a 2007 óta kifizetett számlaösszeg pedig megközelíti a 300 milliárd forintot. (MTI)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.