Bárki ingyen kiadhatja e-könyvét az Underground Kiadó év végi akciójában

2019. 12. 20., 09:30

Még mindig az Egyesült Államokban a legnagyobb az e-könyvek értékesítési aránya, hiszen a teljes könyvpiac forgalmának több mint ötödét a digitális kiadványok adják. Az EU átlag ebben a tekintetben 6-7 százalék körül mozog, míg Magyarország jelentős lemaradást mutat, hiszen itthon csupán a teljes könyvpiac forgalmának 1-2 százalékát jelenti az e-könyvek értékesítéséből származó árbevétel. Az e-könyv kiadás népszerűsítése érdekében az Underground Kiadó év végi akciót hirdetett, melynek keretében a honlapjára december 25-30. között feltöltött kéziratokat ingyenesen adja ki e-könyvként.

A környező országokhoz képest Magyarországon adják ki a legtöbb könyvet (10-15 ezer címet évente), azonban a teljes könyvpiacon belül az e-könyvek értékesítésének aránya az EU átlagához képest is viszonylag alacsony, mindössze 1-2 százalék. Ez a lemaradás részben a szerzőkön is múlik, pedig az e-könyvek nemcsak az olvasóknak jelentenek kényelmes megoldást, hanem maguknak az íróknak is.

Ezen a gyakorlaton próbál most változtatni az Underground Kiadó, mely hatnapos év végi akciója keretében minden, 2019. december 25-30. között, a honlapjára feltöltött kéziratot ingyenesen kiad e-könyv formátumban.

„Szeretnénk bátorítani a magyar szerzőket, írótársadalmat, hogy ismerjék meg és használják az elektronikus könyvkiadás lehetőségét, hiszen a könyveket digitális formátumban a legegyszerűbb terjeszteni akár nemzetközi szinten is, és így kerülhetnek be legkönnyebben a könyvkereskedelmi piac legnagyobb hazai szereplőinek kínálatába is. Az Underground Kiadó sajátja, hogy egyedülálló szabadságot biztosít a szerzőknek, kontroll és korlátozás nélkül adjuk ki a hozzánk forduló írók könyveit”hívta fel a figyelmet Alcser Norbert, az Underground Kiadó ügyvezetője.

Az Underground Kiadó gondozásában eddig már több mint 1.400 könyv jelent meg, amelyek közül az egyik legnagyobb sikert a magyar futballszurkolók 2016-os franciaországi EB élményeit feldolgozó, Az utolsó szék című mű érte el. Szintén nagy népszerűségnek örvend az internetről és IT-biztonságról szóló rendhagyó mesekönyv, a Frici, Fülöp és hackerek is, illetve az Underground adta ki a szintén jelentős sikereket elérő, Tarr Béla 60. születésnapjára készült, és a rendező munkássága előtt tisztelgő Tarr 60 című könyvet is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 09:11:00
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2024-12-10 18:10:00
A következő két évben jelentősen nőnek a céges autókra kivetett adóterhek. Ezek a változások komoly kihívásokat, ugyanakkor jelenleg még kihasználható lehetőségeket is jelentenek a vállalkozások számára. A legfontosabb tudnivalókat Jakus László, az Ayvens pénzügyi igazgatója foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS