Mátraverebélyen ér véget az MTÜ új rendezvénysorozata

2019. 10. 02., 11:00

Három réspiac, az orvosi, a szenior és az akadálymentes turizmus népszerűsítése áll a Magyar Turisztikai Ügynökség 19 megyét érintő edukációs rendezvénysorozatának középpontjában.

A program részeként az MTÜ Turizmus Akadémia címmel 2019. október közepétől 2020. februárig tartó rendezvénysorozatot szervez az ország 19 megyéjében, amelyre várja az érdeklődők jelentkezését.

Az első eseménynek október 15-én a gödöllői Királyi Kastély ad otthont, míg a zárásra január 22-én Mátreverebélyen a szentkúti zarándokközpontban kerül sor. A rendezvényeken Könnyid László köszönti majd a résztvevőket, immár az MTÜ vezérigazgató-helyetteseként. Könnyid László a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elnöki poszjáról igazolt az ügynökséghez, egyben a hévízi Hotel Európa fit vezetését is átadta.

A pályázat a turisztikai terméktípusokon belül három kiemelt terméket határozott meg, az orvosi, a szenior és az akadálymentes turizmust. Az eseménysorozat fő célja ezen három réspiaci turisztikai terméktípus népszerűsítése és a megfogalmazott stratégiai célok elérésének elősegítése.

Az egész napos programban a résztvevők megismerkedhetnek a nemzetközi és hazai gyakorlatokkal, az előadók olyan hasznos tapasztalatokat osztanak meg, amelyek jelentős segítséget nyújtanak a speciális célcsoportok sajátos igényeinek megismeréséhez.

A Magyar Turisztikai Ügynökség által koordinált GINOP-1.3.5-15 konstrukció keretében megvalósuló Turisztikai Innovációs Marketing Együttműködési Alapprogram (TIMEA) alaptevékenysége Magyarország turisztikai kínálatának népszerűsítése és a turizmus területén működő vállalkozások piacra jutásának elősegítése. (turizmus.com/Üzletem.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 20:11:00
A Design Terminal és a Nemzeti Tehetség Központ szervezésében immár negyedik alkalommal indul el a START program, amely a fiatalok vállalkozóvá válását támogatja szakmai képzéssel, mentorációval és akár 3–5 millió forint értékű díjazással.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS