Közétette az MTÜ a Kiemelt Partnerek listáját

Közétette az MTÜ a Kiemelt Partnerek listáját
2022. 10. 03., 19:18

Az Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Kiemelt Partnerei számos előnyben részesülnek és idén újításként a vásárok esetében az Innovatív Turisztikai Termékcsomag pályázatra jelentkezve a korábbi 50 százalékos kedvezmény helyett 100 százalékos kedvezményt nyerhetnek.

A Kiemelt Partner Program Pályázatot az MTÜ 2018-ban vezette be annak érdekében, hogy erősítse együttműködését a magyar turisztikai szakma partnereivel. A nyílt pályázatra a tavalyi évhez hasonlóan idén is 14 kategóriában nyújthatták be kérelmüket a jelentkezők. Jelentkezni egy piac- és termékfókuszú kérdéseket tartalmazó online kérdőív kitöltésével lehetett. A jelentkezés feltételeit és az elbírálás részleteit az MTÜ a jelentkezés időszakában saját honlapján tette mindenki számára elérhetővé és átláthatóvá. A pályázatokat egy szakmai szövetségekből álló grémium bírálta el, amely a MABEUSZ, a MUISZ, az MSZÉSZ, az MTSZA és az MTÜ 1-1 delegált tagjából állt.

Idén a Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága a hatékonyabb értékesítési tevékenység érdekében új, termékfókuszú értékesítési stratégiát dolgozott ki, amelynek célja, hogy a vendégéjszaka szám növekedést egy új, termékfókuszú szemlélet bevezetésével célzottan érje el. Az MTÜ minden vásár esetében külön felhívást küld a Kiemelt Partnerek számára, amelyben részletezi a termékcsomaggal kapcsolatos elvárásait és a jelentkezés feltételeit. A pályázatra beküldött csomagajánlatot egy 6 fős szakmai grémium bírál el. Azt, hogy az adott vásáron hány kiemelt partner élhet a 0 százalékos részvételi díj lehetőségével, a vásár mérete határozza meg és a felhívásban mindig feltüntetésre kerül. A vásárokra vonatkozóan az Innovatív Turisztikai Termékcsomag pályázatra jelentkezés részletei és az elbírálás kritériumai itt találhatók.

Mindezek mellett a Kiemelt Partnereknek lehetőségük lesz egyes aktivitásokhoz és küldőpiaci profilhoz illeszkedő innovatív termékeket és csomagokat kidolgozni, amelyeket az MTÜ kollégái sales callok, workshopok és egyéb rendezvények keretében segítenek értékesíteni a külpiacokon. Ezekről a lehetőségekről minden esetben az aktivitáshoz kapcsolódó küldőpiac nemzetközi piacszakértője küld tájékoztatást a partnerek számára.

A kiemelt partnerek

A 2022. évi Kiemelt- és Edukációs Partner Program pályázat nyerteseinek listája itt tekinthető meg.

A1 – Kis forgalmú DMC Leisure

Dent Tours

ETS Hungary

Mondial

Soltész BT- Pátria Tours

Underguide

Vista Utazási Irodák

Wine a'More Utazási Iroda

A2 – Kis forgalmú DMC MICE

AIM Group Hungary

Contact Travel

Cosmos Utazási Iroda

DZK Idegenforgalmi Kft.

Kompas

ST Meetings & Incentives

Tour East Tour

Underguide

Vista Utazási Irodák

A3 – Közepes forgalmú DMC leisure

Blaguss Utazási Iroda

Cityrama

OTP Travel

A4 – Közepes forgalmú DMC MICE

Cityrama

Continental Travel / Aktiv Tours

East-Europe Express Travel Service

Mauri

Motivation Global

OTP Travel

A5 – Nagy forgalmú DMC leisure

Contact Travel

Continental Travel / Aktiv Tours

Dynamic Tours

East-Europe Express Travel Service

Kompas

MIKI Travel

NagyUtazás.hu

Quality Tours Hungary

STHA Special Tours Hungary ( Premium Incoming )

Tensi

Tour East Tour

A6 – Nagy forgalmú DMC MICE

Blaguss Utazási Iroda

Dynamic Tours

IMS Budapest

Jet Travel

Microcosmos Events

STHA Special Tours Hungary ( Premium Incoming )

Tensi

B – Start Up DMC

1000 Út Travel International

Gastroplustour

Globus Travel

One Event Hungary

Z9 Concept Studio

C – Szálloda és szállodalánc

Accor Hotel Services

B&B Hotels Hungary

BDPST Hotel

Barceló Hungary

Budapest Marriott Hotel

Danubius Hotels

Dean's College Hotel (FT56 Student Hotel)

Golden Lake Hotel (Silver Invest Ingatlanberuházó)

Hotel Benczúr (AÉSZ)

Hotel Caramell (Büki Fejlesztési és Beruházási Kft.)

Hotel Carbona

Hotel Dráva (Investeur)

Hotel Europa Fit (Hévinvest)

Hotel Greenfield (Adventor Hotel)

Hotel Karos Spa (Karosinvest)

Hotel Sopron**** (GYSEV Zrt.)

Hotel Zara; Hotel Prestige) (Joy Hotels)

Hotel&More Szállodák Harkány

Hunguest Hotels

Kempinski Hotel Budapest

Kolping Hotel

Kozmo Hotel Budapest (MHC Hotel Company)

Lotus Therme Hotel (Hotel Garden)

Mellow Mood Hotels

New York Palace

Spirit Hotel

The Ritz-Carlton, Budapest

Thermal Hotel Visegrád

Up Hotel Budapest

Velence Resort & Spa

Zalakaros, Park Inn (Z.I.P. Hotel)

D – Rendezvényhelyszín

Félix Kitchen&Bar (Vízház Gasztronómia)

Gödöllői Királyi Kastély

Hungexpo

Lázár Lovaspark (CBA L és F Kft.)

E – TDM/Tourinform iroda

Debrecen Turisztikai Ügynökség Közhasznú Nonprofit Kft.

Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft

Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.

Makó Város Önkormányzata - Tourinform Iroda

Nyíregyháza Turisztikai Nonprofit Kft.

Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata

Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft.

F – Innovatív szolgáltató

G – Infrastruktúrális szolgáltató

Busz Expressz

HCC Busztársaság

H – Edukációs partner

Falusi és Agroturizmus Országos Szövetsége

Magyar Bencés Kongregáció Pannonhalmi Főapátság

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 30., 15:10
Hektikusan mozogtak az árak a vidéki ingatlanpiacon 2024 első négy hónapjában; a használt házak átlagos négyzetméterára egy év alatt majdnem negyedével emelkedett, addig a téglalakásoké csökkent – ismertette Kosztolánczy György, az Otthon Centrum vezérigazgatója a piac legfrissebb változásait.
2024-05-30 18:10:34
A Temu megjelenése nagyobb piaci sokkot okozott a hazai e-kereskedelemben, mint a koronavírus-járvány és az ukrán háború. Aki átgondoltan használja a mesterséges intelligenciát, kiemelkedhet a versenytársai közül, ugyanakkor az új technológia olyan eszközt ad a kiberbűnözők kezébe, amellyel manipulált ajánlatokat hozhatnak létre.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Kevés bosszantóbb dolog van annál, mint amikor az őrségi és somogyi gombászok telespammelik a facebookot vargányás fotókkal, miközben a Börzsönyben kutatóexpedícióval kell keresni. Gyakran hiába.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS