Az Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Kiemelt Partnerei számos előnyben részesülnek és idén újításként a vásárok esetében az Innovatív Turisztikai Termékcsomag pályázatra jelentkezve a korábbi 50 százalékos kedvezmény helyett 100 százalékos kedvezményt nyerhetnek.
A Kiemelt Partner Program Pályázatot az MTÜ 2018-ban vezette be annak érdekében, hogy erősítse együttműködését a magyar turisztikai szakma partnereivel. A nyílt pályázatra a tavalyi évhez hasonlóan idén is 14 kategóriában nyújthatták be kérelmüket a jelentkezők. Jelentkezni egy piac- és termékfókuszú kérdéseket tartalmazó online kérdőív kitöltésével lehetett. A jelentkezés feltételeit és az elbírálás részleteit az MTÜ a jelentkezés időszakában saját honlapján tette mindenki számára elérhetővé és átláthatóvá. A pályázatokat egy szakmai szövetségekből álló grémium bírálta el, amely a MABEUSZ, a MUISZ, az MSZÉSZ, az MTSZA és az MTÜ 1-1 delegált tagjából állt.
Idén a Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága a hatékonyabb értékesítési tevékenység érdekében új, termékfókuszú értékesítési stratégiát dolgozott ki, amelynek célja, hogy a vendégéjszaka szám növekedést egy új, termékfókuszú szemlélet bevezetésével célzottan érje el. Az MTÜ minden vásár esetében külön felhívást küld a Kiemelt Partnerek számára, amelyben részletezi a termékcsomaggal kapcsolatos elvárásait és a jelentkezés feltételeit. A pályázatra beküldött csomagajánlatot egy 6 fős szakmai grémium bírál el. Azt, hogy az adott vásáron hány kiemelt partner élhet a 0 százalékos részvételi díj lehetőségével, a vásár mérete határozza meg és a felhívásban mindig feltüntetésre kerül. A vásárokra vonatkozóan az Innovatív Turisztikai Termékcsomag pályázatra jelentkezés részletei és az elbírálás kritériumai itt találhatók.
Mindezek mellett a Kiemelt Partnereknek lehetőségük lesz egyes aktivitásokhoz és küldőpiaci profilhoz illeszkedő innovatív termékeket és csomagokat kidolgozni, amelyeket az MTÜ kollégái sales callok, workshopok és egyéb rendezvények keretében segítenek értékesíteni a külpiacokon. Ezekről a lehetőségekről minden esetben az aktivitáshoz kapcsolódó küldőpiac nemzetközi piacszakértője küld tájékoztatást a partnerek számára.
A 2022. évi Kiemelt- és Edukációs Partner Program pályázat nyerteseinek listája itt tekinthető meg.
A1 – Kis forgalmú DMC Leisure
A2 – Kis forgalmú DMC MICE
A3 – Közepes forgalmú DMC leisure
A4 – Közepes forgalmú DMC MICE
Continental Travel / Aktiv Tours
East-Europe Express Travel Service
A5 – Nagy forgalmú DMC leisure
Continental Travel / Aktiv Tours
East-Europe Express Travel Service
STHA Special Tours Hungary ( Premium Incoming )
A6 – Nagy forgalmú DMC MICE
STHA Special Tours Hungary ( Premium Incoming )
B – Start Up DMC
C – Szálloda és szállodalánc
Dean's College Hotel (FT56 Student Hotel)
Golden Lake Hotel (Silver Invest Ingatlanberuházó)
Hotel Caramell (Büki Fejlesztési és Beruházási Kft.)
Hotel Greenfield (Adventor Hotel)
Hotel Zara; Hotel Prestige) (Joy Hotels)
Kozmo Hotel Budapest (MHC Hotel Company)
Lotus Therme Hotel (Hotel Garden)
Zalakaros, Park Inn (Z.I.P. Hotel)
D – Rendezvényhelyszín
Félix Kitchen&Bar (Vízház Gasztronómia)
Lázár Lovaspark (CBA L és F Kft.)
E – TDM/Tourinform iroda
Debrecen Turisztikai Ügynökség Közhasznú Nonprofit Kft.
Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft
Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.
Makó Város Önkormányzata - Tourinform Iroda
Nyíregyháza Turisztikai Nonprofit Kft.
Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata
Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft.
F – Innovatív szolgáltató
–
G – Infrastruktúrális szolgáltató
H – Edukációs partner
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.