Az OTP SZÉP kártyások már készülnek a nyári szezonra

2020. 06. 12., 16:45

A tavaszi – járványhelyzet okozta – visszaesést követően ismét kezd magára találni a hazai turizmus és vendéglátás, ezt mutatják az OTP SZÉP kártya adatai. A feltöltések összege májusban már meghaladta az egy évvel korábbi értéket, a költéseké pedig megközelítette a 2019. májusi számokat. A nyári szezonban további lendületet adhat a költéseknek és a belföldi turizmusnak az OTP SZÉP kártya megújult applikációja, amely előlegfizetés funkcióval is kibővült.

Az OTP SZÉP kártya legfrissebb adatai alapján aktív nyárra számíthat a hazai turisztikai és vendéglátó szektor. A kora tavaszi visszaesést követően ugyanis májusra már a tavalyi szint közelébe emelkedett a költések összege, a feltöltéseké pedig meg is haladta az egy évvel korábbi eredményt.

Idén áprilisban, elsősorban a veszélyhelyzet miatt szükséges korlátozások következtében a költések összege 24 százalékkal csökkent a tavalyi év azonos időszakához képest. Ehhez képest májusban az OTP SZÉP kártya birtokosai mindössze 7 százalékkal költöttek kevesebbet, mint egy éve ilyenkor. A visszaesés a szálláshelyi költéseket érintette a leginkább, de a pozitív változás már itt is egyértelmű.

 „Az OTP SZÉP kártyás költésekből is látható, hogy az elmúlt hónapok elsősorban az otthonmaradásról, és a kivárásról szóltak. Erre reagáltunk mi is, amikor a kibocsátók közül elsőként elengedtük a lejáró, két évvel korábbi feltöltések után felszámított díjat. Mára viszont örömmel tapasztaljuk, hogy a kártyabirtokosaink a korlátozások enyhülésével ismét használni kezdték a juttatásaikat”nyilatkozta Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP Pénztárszolgáltató vezérigazgatója.

A szakember hozzátette: „az elsősorban szálláshely-foglalásra használt előlegfizetési funkció esetében idén áprilisban a tavalyi érték harmadára esett vissza az elköltött összeg, de májusban már csak 15 százalék volt az elmaradás. Abban bízunk, hogy a veszélyhelyzet várhatóan júniusi megszüntetése után tovább javulnak majd a mutatók, és beindul a hazai turizmus.”

Az OTP SZÉP kártyabirtokosai az év első öt hónapjában összesen 90 milliárd forintnyi feltöltést kaptak munkáltatóiktól, és több mint 55 milliárd forintot költöttek. Előbbi 7, utóbbi pedig 20 százalékos emelkedés a 2019-es eredményekhez képest.  

Azoknak sem kell lemondani az élményekről, akik a járványhelyzet miatt esetleg csak később terveznek utazást. A mostantól elérhető új OTP SZÉP kártya applikációnak köszönhetően bárki pillanatok alatt feltérképezheti az országban elérhető SZÉP-kártya-elfogadóhelyeket. Az új alkalmazásban egyszerűbb és kényelmesebb lett az előlegfizetési funkció és a keresési lehetőségek is bővültek.

Az alkalmazás a következő linken érhető el: https://otpmindennap.hu/szepkartya/

(Fotó: Szerdahelyi Csaba)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS