Új élményt ígér az ibis a vendégeknek és helyi lakosoknak, amely a vendéglátásra, a helyi közösségekre és közösségi interakciókra összpontosít.
Az IPSOS kutatásában a válaszadók 80 százaléka olyan új szállodát szeretne, ami egyben egy közösségi tér is, ahol mindenki vendégnek érzi magát, beleértve a nem szállóvendégeket is. Az ibis ennek megfelelően valódi élettérként szeretné meghatározni a szállodáit – írja a turizmus.com.
A recepciós pult máris teljesen eltűnt. Érkezéskor a vendégeket az „ibis Mosoly Csapat” egy tagja üdvözli és a teljes check-int a bárban egy ital mellett vagy a lobby kényelmében bonyolítják le. Ez továbbra is központi elem a vendégfogadásnál, mert a kutatás válaszadóinak 61 százaléka megerősítette, hogy élő személyt preferálnak a check-in és check-out esetében, nem pedig technológiai megoldást.
Az új koncepció az ibis ZurichMesse Airporton tesztelik, ahol a lobbyban alakították ki a Charlie’s Corner nevű bárt, amely fő specialitása a sör és a napszaknak megfelelő menü.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.