Új élményt ígér az ibis a vendégeknek és helyi lakosoknak, amely a vendéglátásra, a helyi közösségekre és közösségi interakciókra összpontosít.
Az IPSOS kutatásában a válaszadók 80 százaléka olyan új szállodát szeretne, ami egyben egy közösségi tér is, ahol mindenki vendégnek érzi magát, beleértve a nem szállóvendégeket is. Az ibis ennek megfelelően valódi élettérként szeretné meghatározni a szállodáit – írja a turizmus.com.
A recepciós pult máris teljesen eltűnt. Érkezéskor a vendégeket az „ibis Mosoly Csapat” egy tagja üdvözli és a teljes check-int a bárban egy ital mellett vagy a lobby kényelmében bonyolítják le. Ez továbbra is központi elem a vendégfogadásnál, mert a kutatás válaszadóinak 61 százaléka megerősítette, hogy élő személyt preferálnak a check-in és check-out esetében, nem pedig technológiai megoldást.
Az új koncepció az ibis ZurichMesse Airporton tesztelik, ahol a lobbyban alakították ki a Charlie’s Corner nevű bárt, amely fő specialitása a sör és a napszaknak megfelelő menü.
A Diligent megelőzi a dél-koreai Samsung SDI 2023-ban elindított 61,9 millió eurós projektjét, így immár az amerikai cég beruházása a HIPA által kezelt projektek közül a legnagyobb K+F befektetés.
Jákli Gergely, a Paks II. Zrt. elnök- vezérigazgatója Kádár Andrea Beatrix, az Országos Atomenergia Hivatal elnöke társaságában adott tájékoztatást az Országgyűlés Fenntartható Fejlődés Bizottsága tagjainak február 12-én a Parlamentben.