A kifejezetten virális tartalmakra specializálódott, korábban trenddiktáló BuzzFeed a munkavállalóinak 15 százalékát küldi el.
A dolgozóknak küldött e-mailben jelentette be a BuzzFeed alapító vezérigazgatója, Jonah Peretti, hogy az 1450 fős stábja nagyjából 200 embert elbocsájtanak – írja a Kreatív Online.
Peretti közölte: a jövőben csak olyan tartalmakra koncentrálnak, amelyeket megéri készíteni.
A BuzzFeed az utóbbi időben már nem csak a millliós megosztásokat generáló tartalmakkal operált. 2018-ban az eddigi legmagasabb, 300 millió dolláros bevétellel zárták az évet, de még így sem tudták nyereségessé tenni a céget.
Rasmus Kleis Nielsen, az Oxfordi Egyetem médiaoktatója szerint a digitális média lufija lassan kipukkad és további leépítésekre számíthatunk nemcsak a fiatal, már a digitális piacon feltűnő, hanem a hagyományos médiavállalatoknál is.
Szerinte ennek az a fő oka, hogy az online média berobbanásakor a befektetők a techcégekhez hasonló ütemű, gyors megtérüléssel számoltak. Kezd azonban világossá válni, hogy ilyen növekedésre nem számíthatnak.
A lista nemcsak a borszakma számára remek visszajelzés a jelenlegi borpiaci kínálat minőségét illetően, hanem kiváló iránymutatás az érdeklődő, minőségi borfogyasztásra nyitott fogyasztóknak is.
2024. szeptember 16. és 20. között tartják Bécsben a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség közgyűlésének 68., éves rendes ülését, amelyet követően 17–18-án tudományos fórumot is tartanak az élelmezésbiztonságról.