A kifejezetten virális tartalmakra specializálódott, korábban trenddiktáló BuzzFeed a munkavállalóinak 15 százalékát küldi el.
A dolgozóknak küldött e-mailben jelentette be a BuzzFeed alapító vezérigazgatója, Jonah Peretti, hogy az 1450 fős stábja nagyjából 200 embert elbocsájtanak – írja a Kreatív Online.
Peretti közölte: a jövőben csak olyan tartalmakra koncentrálnak, amelyeket megéri készíteni.
A BuzzFeed az utóbbi időben már nem csak a millliós megosztásokat generáló tartalmakkal operált. 2018-ban az eddigi legmagasabb, 300 millió dolláros bevétellel zárták az évet, de még így sem tudták nyereségessé tenni a céget.
Rasmus Kleis Nielsen, az Oxfordi Egyetem médiaoktatója szerint a digitális média lufija lassan kipukkad és további leépítésekre számíthatunk nemcsak a fiatal, már a digitális piacon feltűnő, hanem a hagyományos médiavállalatoknál is.
Szerinte ennek az a fő oka, hogy az online média berobbanásakor a befektetők a techcégekhez hasonló ütemű, gyors megtérüléssel számoltak. Kezd azonban világossá válni, hogy ilyen növekedésre nem számíthatnak.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.