Szuperappot csinálna a Twitterből Elon Musk

2022. 05. 30., 20:07

Elon Musk erősebb fizetési fókuszt adna a Twitternek. A közösségi médiafelület inspirációjaként a havonta 1,2 milliárd aktív felhasználóval rendelkező kínai WeChat-et említette.

A Twitter több szempontból is alkalmas lehet a váltásra – olvasható a fintech.hu-n. Természetesen ehhez először az kellene, hogy a Tesla-vezér a Twitter tulajdonosa legyen.

A Twitternek jelenleg több mint 360 millió felhasználója van, közülük 229 millióan napi szinten aktívak. A kereskedelmi irány már most látszik: a tartalomgyártók például előfizetéseket kínálhatnak, a követők pedig kriptovalutában is fizethetnek kedvenc influenszereiknek. A Twitter lehetővé teszi a kereskedőknek, hogy a platformon megjelenítsék termékeiket.

Elon Musk szerint fontos, hogy a tartalomgyártók bevételi forrásokhoz juthassanak, emiatt elengedhetetlen a színvonalas fizetési megoldások felületre való beágyazása. Ezek lehetnek fiat vagy kriptovalutás tranzakciót lehetővé tévő megoldások, a lényeg a gördülékeny folyamat és az ügyfélbarát élmény, valamint díjazás.

A Twitter potenciális befektetőinek szánt bemutatójában a Tesla és a SpaceX CEO-ja kiemelte, hogy 2023-ra a vállalat 15 millió dollár bevételt szerezhet a fizetési szolgáltatásokból. Ez az összeg markáns növekedést hozna a Twitter jelenlegi elhanyagolható bevételeihez képest.

A szuperappok vonzereje nagy növekedésnek indult az elmúlt években Európában és Észak-Amerikában. Korábban az volt a jellemző, hogy az ezen régiókban élő emberek többsége nem szívesen bízza minden ügyét egy szolgáltatóra. Ez főleg az adatbiztonsággal és a magánélet védelmével kapcsolatos aggályok miatt volt így, de a jelek szerint egyre többen gondolják újra az álláspontjukat.

A szuperappok lehetővé teszik, hogy a felhasználók egy helyen végezzenek olyan tevékenységeket, amelyekhez korábban több, akár 5-6 alkalmazás használatára volt szükség.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-01-30 18:52:00
Minden várakozást felülmúlt 2022-ben a magyar turizmus teljesítménye; az ágazat továbbra is emelkedő pályán mozog, így a szektor teljesítménye idén meghaladhatja a 2019-es rekordévben elért eredményeket – mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség igazgatóságának elnöke.
2023-01-30 17:22:00
Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. „Az Év Marketingnagykövete” címet pedig a Pentacom ügynökség érdemelte ki a 29 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján.
2023-01-30 14:22:46
Az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. két éven át zajló kutatás-fejlesztési projektjének eredménye egy hatékonyságnövelő informatikai megoldás. Ez egy olyan prediktív karbantartási eszközmonitoring rendszer, amely képes valós időben bemeneti adatokat gyűjteni, azokat továbbítani, feldolgozni, az eszközök aktuális állapotát az elvárt állapottal összehasonlítani, így a karbantartást optimalizálni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS