Szuperappot csinálna a Twitterből Elon Musk

2022. 05. 30., 20:07

Elon Musk erősebb fizetési fókuszt adna a Twitternek. A közösségi médiafelület inspirációjaként a havonta 1,2 milliárd aktív felhasználóval rendelkező kínai WeChat-et említette.

A Twitter több szempontból is alkalmas lehet a váltásra – olvasható a fintech.hu-n. Természetesen ehhez először az kellene, hogy a Tesla-vezér a Twitter tulajdonosa legyen.

A Twitternek jelenleg több mint 360 millió felhasználója van, közülük 229 millióan napi szinten aktívak. A kereskedelmi irány már most látszik: a tartalomgyártók például előfizetéseket kínálhatnak, a követők pedig kriptovalutában is fizethetnek kedvenc influenszereiknek. A Twitter lehetővé teszi a kereskedőknek, hogy a platformon megjelenítsék termékeiket.

Elon Musk szerint fontos, hogy a tartalomgyártók bevételi forrásokhoz juthassanak, emiatt elengedhetetlen a színvonalas fizetési megoldások felületre való beágyazása. Ezek lehetnek fiat vagy kriptovalutás tranzakciót lehetővé tévő megoldások, a lényeg a gördülékeny folyamat és az ügyfélbarát élmény, valamint díjazás.

A Twitter potenciális befektetőinek szánt bemutatójában a Tesla és a SpaceX CEO-ja kiemelte, hogy 2023-ra a vállalat 15 millió dollár bevételt szerezhet a fizetési szolgáltatásokból. Ez az összeg markáns növekedést hozna a Twitter jelenlegi elhanyagolható bevételeihez képest.

A szuperappok vonzereje nagy növekedésnek indult az elmúlt években Európában és Észak-Amerikában. Korábban az volt a jellemző, hogy az ezen régiókban élő emberek többsége nem szívesen bízza minden ügyét egy szolgáltatóra. Ez főleg az adatbiztonsággal és a magánélet védelmével kapcsolatos aggályok miatt volt így, de a jelek szerint egyre többen gondolják újra az álláspontjukat.

A szuperappok lehetővé teszik, hogy a felhasználók egy helyen végezzenek olyan tevékenységeket, amelyekhez korábban több, akár 5-6 alkalmazás használatára volt szükség.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS