December 1-jén São Paulo, Rio de Janeiro és Belo Horizonte városából indultak el a Flixbus első járatai.
A FlixMobility folytatva globális terjeszkedését, elindította első járatait Brazíliában. A jelenlegi brazil hálózat többek közt São Paulo, Rio de Janeiro és Belo Horizonte városait köti össze. A FlixBus a legforgalmasabb napokon összesen tizenkét indulási lehetőséget biztosít a két legfontosabb útvonalon, São Paulo és Rio de Janeiro, illetve Belo Horizonte között. A kínálatot pozitívan fogadták a brazil utasok, akik november közepe óta tudnak jegyet foglalni a buszokra.
A szolgáltatás elindításával a vállalat zöld üzleti modelljét a világ egyik legnagyobb buszpiacára viszi. A brazilok megközelítőleg 60 százaléka használ távolsági buszokat. A fenntartható és megfizethető utazás magas minőséggel és szigorú biztonsági sztenderdekkel való kombinációja korábban már Európában és az USA-ban is a FlixBus sikerének receptje volt.
„Brazília kontinentális dimenziói és magas potenciálja miatt stratégiai piac számunkra. A mobilitást globális szinten innováló cégként még több ügyfélnek szeretnénk megfizethető és fenntartható utazási lehetőséget kínálni világszerte. Emiatt különsen boldogok vagyunk attól, hogy Brazíliában is elindul szolgáltatásunk” – mondta André Schwämmlein, a FlixBus alapítója és ügyvezető igazgatója.
„Új mobilitási alternatívát vezetünk be azzal a céllal, hogy olyan régiókban növekedjünk, ahol jelenleg nincs verseny, az emberek pedig megfizethető közlekedési lehetőséget keresnek. Okos üzleti megközelítéssel és egy remek termékkel a FlixBus-nak sikerült megváltoztatnia azt, ahogy az emberek Európában és az USA-ban utaznak. Most a brazil ügyfeleknek is ugyanezt a zöld élményt biztosítjuk, magas minőségi sztenderdekkel, a legjobb ár-érték arányban” – tette hozzá Edson Lopes, a FlixBus brazíliai ügyvezetője.
A FlixBus első helyi buszpartnere a Grupo Adamantina
Az új összeköttetéseket a Grupo Adamantina működteti majd. A mobilitási vállalat első helyi partnere bízik a FlixBus árazás, marketing, sales, hálózattervezés és minőség menedzsment területén szerzett technológiai tapasztalatában. A buszok megfelelnek a FlixBus nemzetközi sztenderdjeinek, többek közt fedélzeti wifi is elérhető rajtuk.
„Tisztában vagyunk vele, hogy a FlixBus milyen minőséget biztosít Brazílián kívül. Az, hogy az országban a cég első partnere mi vagyunk, fontos lépés az Adamantina országos szintű konszolidációját tekintve, ami lehetővé teszi, hogy bármely más közúti személyszállítóval versenybe szálljunk” – emelte ki Clóvis Nascimento Martins, a Grupo Adamantina tulajdonosa.
(Fotó: FlixBus)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.