Brazíliában is utazhatnak már a Flixbus járatain

Brazíliában is utazhatnak már a Flixbus járatain
2021. 12. 02., 12:32

December 1-jén São Paulo, Rio de Janeiro és Belo Horizonte városából indultak el a Flixbus első járatai.

A FlixMobility folytatva globális terjeszkedését, elindította első járatait Brazíliában. A jelenlegi brazil hálózat többek közt São Paulo, Rio de Janeiro és Belo Horizonte városait köti össze. A FlixBus a legforgalmasabb napokon összesen tizenkét indulási lehetőséget biztosít a két legfontosabb útvonalon, São Paulo és Rio de Janeiro, illetve Belo Horizonte között. A kínálatot pozitívan fogadták a brazil utasok, akik november közepe óta tudnak jegyet foglalni a buszokra.

A szolgáltatás elindításával a vállalat zöld üzleti modelljét a világ egyik legnagyobb buszpiacára viszi. A brazilok megközelítőleg 60 százaléka használ távolsági buszokat. A fenntartható és megfizethető utazás magas minőséggel és szigorú biztonsági sztenderdekkel való kombinációja korábban már Európában és az USA-ban is a FlixBus sikerének receptje volt.

„Brazília kontinentális dimenziói és magas potenciálja miatt stratégiai piac számunkra. A mobilitást globális szinten innováló cégként még több ügyfélnek szeretnénk megfizethető és fenntartható utazási lehetőséget kínálni világszerte. Emiatt különsen boldogok vagyunk attól, hogy Brazíliában is elindul szolgáltatásunk” – mondta André Schwämmlein, a FlixBus alapítója és ügyvezető igazgatója.

„Új mobilitási alternatívát vezetünk be azzal a céllal, hogy olyan régiókban növekedjünk, ahol jelenleg nincs verseny, az emberek pedig megfizethető közlekedési lehetőséget keresnek. Okos üzleti megközelítéssel és egy remek termékkel a FlixBus-nak sikerült megváltoztatnia azt, ahogy az emberek Európában és az USA-ban utaznak. Most a brazil ügyfeleknek is ugyanezt a zöld élményt biztosítjuk, magas minőségi sztenderdekkel, a legjobb ár-érték arányban” – tette hozzá Edson Lopes, a FlixBus brazíliai ügyvezetője. 

A FlixBus első helyi buszpartnere a Grupo Adamantina

Az új összeköttetéseket a Grupo Adamantina működteti majd. A mobilitási vállalat első helyi partnere bízik a FlixBus árazás, marketing, sales, hálózattervezés és minőség menedzsment területén szerzett technológiai tapasztalatában. A buszok megfelelnek a FlixBus nemzetközi sztenderdjeinek, többek közt fedélzeti wifi is elérhető rajtuk.

„Tisztában vagyunk vele, hogy a FlixBus milyen minőséget biztosít Brazílián kívül. Az, hogy az országban a cég első partnere mi vagyunk, fontos lépés az Adamantina országos szintű konszolidációját tekintve, ami lehetővé teszi, hogy bármely más közúti személyszállítóval versenybe szálljunk” – emelte ki Clóvis Nascimento Martins, a Grupo Adamantina tulajdonosa.

(Fotó: FlixBus)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS