Semmiképp ne ebédeljen egy időben a munkahelyi ellenlábasával!

2019. 02. 12., 15:30

Konfliktushelyzetben nehéz objektívnek maradni, ilyenkor kapóra jöhet egy harmadik fél bevonása – tanácsolja az amerikai Forbes külsős szerzője.

Mindannyiunk életében adódnak helyzetek, amikor olyan emberrel kell együtt dolgoznunk, akivel nem jövünk ki, a stresszes helyzeteket azonban meg kell oldani – írja az amerikai Forbes  külsős szerzője.

Dianna Booher szerint például ha egy munkatárssal való nézeteltérésben valaki személyesen érintett, keresni kell valakit, aki semmilyen szempontból nem kötődik a projekthez.

Megoldás lehet, ha minimalizálják azokat a helyzeteket, amikor összefuthatnak a másikkal. Booher tanácsa: járjon más folyosókon, ebédeljen máshol vagy más időpontban, írjon e-mailt a személyes beszélgetések helyett.

Ha mindez nem segít és vezető pozícióban dolgozik, adja át a feladatot valaki másnak, és csak a legfontosabb döntéseket tartsa magánál.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS