Dolgozói jóléttel lehet tartós a cégfejlődés

2021. 10. 25., 13:45

Ma már egy jó munkahely ismérve a megbízhatóság, megbecsülés és a gyerekbarát hozzáállás. Szerencsére egyre több cég fordít nagy figyelmet a munkavállalók igényeire, amellyel nemcsak kellemes munkakörülményeket teremthetnek, hanem a dolgozók hozzáállásának javulásával a cég fejlődése is stabil lábakon állhat.

2004 óta közel 400 ember dolgozik a Tolna-megyei Tamási-Hús Kft.-nél, a bővülés folytatódik, 500 fő fölé szeretnék emelni a dolgozók számát.

„Tamási-Hús: ahol a dolgozó az egyik legfontosabb érték” – ezt vallja a cég, amit nemcsak a kommunikációjukban fejeznek ki, hanem tettekkel is. A prémium bacont és egyéb bacon alapú termékeket gyártó cég életében a termelői kapacitásbővítés mellett kiemelt szempont az is, hogy a munkavállalók biztonságban és jól érezzék magukat a munkahelyükön.

A cégnek fontos, hogy a munkatársak munka- és életkörülményei jók legyenek, ezért évekkel ezelőtt úgy döntöttek, hogy bölcsődei ellátást és gyermekfelügyeletet biztosítanak a kisgyermekes dolgozóknak, ezzel pedig létrehozták a régió első munkahelyi bölcsődéjét.

A nappali felügyelet alatt összesen 20 gyermekkel tudnak foglalkozni a szakképzett pedagógusok. Ezzel amellett, hogy biztonságot nyújtanak a szülőknek, növelték a családosok, főleg a nők elhelyezkedési esélyeit.

„Az, hogy a gyermekellátás és munkaidő összhangba került, hogy a munkába járás leegyszerűsödött és hogy a gyermekek a szülőtől néhány percnyi távolságban töltik idejüket nem csak a dolgozók számára érték, hanem jobb munkahelyi légkört is teremt, így mind a cég, mind a munkavállalók számára hatalmas előny” – mondta Sándorné Rozinger Mária ügyvezető igazgató.

Azonban a gyermekmegőrző, az új öltözők és a modern étkezde létrehozásával sem állt meg a szociális körülményeinek javítása 2019-ben.

2020-tól 3-8 éves gyermekek számára szerveztek nyári tábort és elindult az iskolafelkészítő tábor is. Mindemellett a cég munkaügyi szakemberei arra is gondoltak, hogy a rövidebb iskolai szünetek alatt is megoldott legyen a gyermekek felügyelete, külön erre a célra kialakított modern, gyermekbarát terekben.

A cég a húsüzem falain túl is elkötelezett a társadalmi fejlődés előmozdítása érdekében. A várossal szorosan együtt működve aktív szerepet vállal a régió életében azért, hogy Tamási a város jelenlegi és jövőbeni lakosainak élhető lakóhelye legyen. Emellett fontosnak tartják azt is, hogy a fiatal generációk számára perspektívát nyújtsanak.

„Termékeink a prémium minőség és a kiemelkedő ízharmónia jellemzi. Munkáltatóként ugyanezt tartjuk szem előtt: minőségi munkakörülmények, rugalmasság a munkavállalói igények figyelembevételekor és családcentrikusság” – mondta az ügyvezető igazgató.

Szerencsésnek és büszkének mondhatják magukat amiatt is, hogy a pandémia alatt egyetlen munkavállalót sem kellett elbocsátaniuk, sőt, mindent megtesznek azért, hogy a dolgozók szeressék a munkahelyüket.

„Az alapbéren felül a teljesítményszázalék, a pótlékok és béren kívüli juttatások emelhetik munkásaik munkabérét, sőt dolgozóink 15 százaléka vett részt szakmai képzésben 2020 óta, ami szintén kettős haszon a munkavállaló és a cég számára is” – magyarázta Sándorné Rozinger Mária.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024. 12. 11., 09:11
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS