Idén is kampányol az Élelmiszerbank a nélkülözők megsegítéséért

2020. 09. 18., 09:15

Az Együnk Egymásért, nélkülözőket segítő kampányt immáron 9. alkalommal indítja útjára a Magyar Élelmiszerbank Egyesület. A járvány elhúzódó hatása a nélkülözőket kilátástalan helyzetbe hozza. A kampány célja, hogy a beérkező támogatáson keresztül a nélkülözők élelmiszerellátást kaphassanak.

Az Élelmiszerbank célja, hogy a kampány keretén belül felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemre és a nélkülözők segítségére ebben a különösen nehéz, járvánnyal terhelt időszakban.

Az Együnk Egymásért kampányban éttermek, cukrászdák, vállalatok és magán emberek vehetnek részt pénzadomány gyűjtéssel, hogy még több élelmiszer mentése és kiosztása valósulhasson meg. A résztvevő étterem vagy cukrászda által kijelölt egy-egy fogás, menü, desszert bevétele most a rászorulók élelmezését segítheti! Magánemberek és vállalatok pedig virtuális menük vásárlásán keresztül járulhatnak hozzá a nélkülözők élelmezéséhez.

A jótékonysági kezdeményezés szeptemberben kezdődött, és év végéig lehet csatlakozni! A tavalyi Együnk Egymásért akció 4 hónapja alatt gyűjtött adományoknak köszönhetően 141 ezer családon tudott az Egyesület segíteni! 

Várják vállalatok, éttermek, cukrászdák jelentkezését, amelyek a közösség összefogó erejével részesei szeretnének lenni a nélkülözés és az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemnek.

Akik már megerősítették, hogy biztosan részt vesznek az idei kampányban:

Trattoria Pomo d’Oro, Friss’n’sült étterem, Melódin éttermek, A Fűszeres, NOMÁD hotel&glamping, SVÉT éttermek, Home of Franziska, CsÍzműhely, Magora étterem

Itt lehet csatlakozni a kezdeményezéshez?

Információk: https://www.elelmiszerbank.hu/egyunk-egymasert

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS