Digitális koncertfoglaló platformmal ért el sikert a magyar startup

Digitális koncertfoglaló platformmal ért el sikert a magyar startup
2023. 07. 23., 16:16

Közel 200 jelentkező közül választotta a legjobbnak a KoncertBooking.com oldalát az Ecommerce Hungary elektronikus kereskedelmet támogató szövetsége. A platform megálmodói fejlesztéseikkel szeretnék tovább formálni a hazai koncertpiac különböző szegmenseit.

„Különösen fontos számunkra ez az elismerés, mert több évtizedes
szakmai múltunk a zeneiparhoz kötődik. A kollégáink tévés és kommunikációs tapasztalattal, kivételes informatikai tudással segítik a mindennapi munkánkat. A több mint 10 ezer regisztrált felhasználó és 1200 megrendelés után az e-kereskedelmi szakma visszajelzése megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk azon a területen is, amiben a legtöbbet kell fejlődnünk” – emelte ki a KoncertBooking.com társalapítója, Tabár Zoltán.

A koncertszervezés forradalma

Olyan szoftverről van szó, amelyik asszisztensként elvégez mindent, ami a koncertszervezés kapcsán felmerülhet. Az oldalon a dátum, az időpont és a lokáció kiválasztása után az érdeklődő előadót szűrhet a találatok közül, majd műfajok és árak alapján is listázhat. Az intelligens weboldal és mobilalkalmazás kiajánlja a produkciót, kiszámolja az árat, szerződést és számlát készít, ridert és sajtófotót küld a megrendelő számára, de személyzet vagy akár session zenész is foglalható a segítségével. A program direktben köti össze a megrendelőt és az előadót vagy a menedzsert, leegyszerűsítve a szerződéskötés folyamatát is.

Az ötletgazdák, Tabár-Halász Mariann és Tabár Zoltán zeneipari szakemberek célja, hogy a platform mindenkinek támogatást nyújtson a koncertszervezés folyamatában, legyen szó menedzserről, promóterről, szervezőről, előadóról, zenészről, kiadóról, továbbá az adminisztrációra, valamint a promócióra és a PR-ra is igyekszik hangsúlyt fektetni.

Az utcazenészektől a sztárelőadókig

„Minden eseményünk tervezésének első lépése a KoncertBooking kínálatának áttekintése. A keresés szűrési lehetőségeivel a rendezvény igényeire tudom szűkíteni a kínálatot. Nagyon jó, hogy már a keresésnél látom a költségeket, így azonnal tudunk tervezni, sok e-mail váltás és telefonhívás megspórolható. Megkönnyíti a munkánkat, hogy minden információt egy helyen megtalálok” – emelte ki Mahál-Kicikudisz Alexandra, a százhalombattai Barátság Kulturális Központ igazgatóhelyettese.

Debreczeni Sándor erdélyi promóter a felület egyszerű kezelhetőségét emeli ki, illetve, hogy általa tervezhetőbbé váltak a folyamatok. „Hatékonyan tudok ajánlatokat készíteni az oldal segítségével, látom az árakat, és az útiköltséget automatikusan kiszámolja a felület. A korábbi offline megoldásokkal szemben nem kell már hosszú perceket tölteni az adatbekéréssel, jegyzetelni, majd hosszasan elemezni a lehetőségeket. Számomra a legnagyobb erőssége az oldalnak, hogy olyan idősávokban vagy napokon is használhatom, amikor telefonon nem illik vagy nem lehet zavarni a partnereket.”

Új funkciók a láthatáron

Egy rendezvény finanszírozása mindig több lábon kell, hogy álljon, erre a problémára keresett megoldást a KoncertBooking a legújabb fejlesztésével. Egy fesztiválon például általában az tapasztalható, hogy számtalan vállalkozás kínálja a portékáit, szolgáltatásait a fast foodtól kezdve a bérelhető eszközökig. Ezek a cégek egytől-egyig hozzájárulnak a fesztivál költségvetéséhez, így támogatva annak gazdaságosságát.

Szintén nem meglepő ma már, hogy egy adott márka uralja a rendezvényt (például az alkoholos italok, üdítők tekintetében). Ezt a szolgáltatásportfóliót hivatott szélesíteni a KoncertBooking szponzorációs funkciója az ország minden pontján, minden nyilvános eseményen. Segítségével a szűkös anyagi lehetőségekkel fesztivált, falunapot szervező települések is széles szolgáltatói bázist versenyeztetve képesek a legkevesebb pénzből a legjobb rendezvény megszervezésére. 

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS