Fontos döntéseket jelentett be a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata az április 21-i közgyűlését követően. A megújuló szervezet elnöke továbbra is a tavalyi évben megválasztott Dudás Hunor (The Path SM) maradt, mellette pedig négy új alelnökkel bővült a Tagozat: Dr. András Krisztina (BCE), Ablonczy Ákos (Infinety Group), Borsányi Gábor (Teqball), és Igaz András (SPORTFIVE Hungary) is elfogadta a jelölést, és egyöntetű megválasztásra került a tagok által.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata a megújulás folyamatában. Az április 21-én tartott közgyűlés napirendjének legfontosabb pontja az elnökség tisztújítása volt.
A videókonferencián résztvevő tagok egyértelmű szavazásának értelmében a Sportmarketing Tagozat alelnöki tisztségét tölti be mostantól:
A szervezet elnöke továbbra is Dudás Hunor, a The Path Sportsmanagement ügyvezetője. Az elnökség kiemelt célja a honi sportmarketing társadalom összefogása és a szakma megítélésének, presztízsének növelése az előttünk álló időszakban. Ehhez elengedhetetlen a mostani létszámbővítés, és az iparágban jártas alelnökök szakmai tudásának, szemléletének és tapasztalatainak bevonása.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.