Négy új alelnökkel bővült az MMSZ Sportmarketing Tagozata

2021. 04. 25., 15:00

Fontos döntéseket jelentett be a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata az április 21-i közgyűlését követően. A megújuló szervezet elnöke továbbra is a tavalyi évben megválasztott Dudás Hunor (The Path SM) maradt, mellette pedig négy új alelnökkel bővült a Tagozat: Dr. András Krisztina (BCE), Ablonczy Ákos (Infinety Group), Borsányi Gábor (Teqball), és Igaz András (SPORTFIVE Hungary) is elfogadta a jelölést, és egyöntetű megválasztásra került a tagok által.

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata a megújulás folyamatában. Az április 21-én tartott közgyűlés napirendjének legfontosabb pontja az elnökség tisztújítása volt.

A videókonferencián résztvevő tagok egyértelmű szavazásának értelmében a Sportmarketing Tagozat alelnöki tisztségét tölti be mostantól:

  • Dr. András Krisztina, a Budapesti Corvinus Egyetem Üzleti Gazdaságtan Tanszékének egyetemi docense
  • Ablonczy Ákos, az Infinety Group ügyvezető tulajdonosa
  • Borsányi Gábor, a Teqball társalapítója
  • Igaz András, a SPORTFIVE Hungary ügyvezető igazgatója

A szervezet elnöke továbbra is Dudás Hunor, a The Path Sportsmanagement ügyvezetője. Az elnökség kiemelt célja a honi sportmarketing társadalom összefogása és a szakma megítélésének, presztízsének növelése az előttünk álló időszakban. Ehhez elengedhetetlen a mostani létszámbővítés, és az iparágban jártas alelnökök szakmai tudásának, szemléletének és tapasztalatainak bevonása.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS