Dr. Fábián Ágnes lett a Joint Venture Szövetség elnöke

2021. 05. 28., 16:45

A Joint Venture Szövetség 2021. május 27-én tartotta meg éves és egyben tisztújító közgyűlését, dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatóját választották meg a szervezet új elnökének. A Szövetség egyben több új tisztségviselőt is választott. Az újonnan megválasztott elnök mandátuma május 27-én kezdődött és három évre szól.

„Nagy büszkeség és megtiszteltetés számomra, hogy a Joint Venture Szövetség közgyűlése a szervezet elnökévé választott.  A JVSZ több, mint 30 éves múltra visszatekintő, értékteremtő, komoly szakmaiságot képviselő szövetség, a szervezet egyedisége abban rejlik, hogy multiszektorális és multinacionális a Szövetség által képviselt cégek összetétele. Különleges abban is, hogy kis-, közép- és nagyvállalati tagjainak érdekképviseleteként rendszeres, komoly párbeszédet folytat minisztériumokkal, szakmai szervezetekkel, a mindenkori kormánnyal. Célom és elhivatottságom a Joint Venture Szövetség elnökeként, hogy segítsem az ország gazdasági versenyképességének növelését” – mondta záróbeszédében dr. Fábián Ágnes, a JVSZ új elnöke.

Az elmúlt 6 év a Joint Venture Szövetség számára Tálos Péter elnöklete alatt nagyon mozgalmasan telt. Nagyszabású programsorozattal megünnepelte a Szövetség fennállásának 30. évfordulóját, megújult a Szövetség arculata, miközben igyekeztek megőrizni hagyományaikat. Tovább folytatták és kiterjesztették az érdekképviseleti tevékenységet, stratégiai partnerségben a kormány több minisztériumával. Végezetül az utolsó fél évben a Szövetség szervezeti működése nagy átalakuláson ment keresztül, hogy hatékonyabban és sikeresebben tudjon működni a megváltozott környezetben.

„Megtisztelő feladat volt az elmúlt 6 évben a tagság bizalmát élvezve vezetni ezt a patinás szövetséget. Ezúton kívánok sok sikert és kitartást új elnökünknek, dr. Fábián Ágnesnek” – nyilatkozta Tálos Péter leköszönő elnök, a Foxconn alelnöke.

A szervezet elnökségében újraválasztásukat követően tovább folytatják munkájukat: Glósz Andrea - Glósz és Társa Kft., ügyvezető igazgató, Gulyás József - KKVHáz Zrt., vezérigazgató, Horváth Csobán - Intersport Magyarország, ügyvezető igazgató, Nyerges János - EUREST Étteremüzemeltető Kft., ügyvezető igazgató, Sass Ákos - Goessler Kuverts Kft., ügyvezető igazgató, Veres Zsolt - Schneider Electric Zrt., országigazgató.

Új elnökségi tagként kezdi meg munkáját: dr. Csorbai Hajnalka - Opten Kft., stratégiai igazgató, dr. Hegymegi-Barakonyi Zoltán - Hegymegi-Barakonyi Baker & McKenzie Ügyvédi Irodairodavezető, Urbán Szilveszter - Salesianer Miettex Magyarország Kft., ügyvezető igazgató, Rasovszky Miklós - Dunapack Kft., ügyvezető igazgató.

Megújított mandátummal újraválasztotta a Közgyűlés Lipcsei Andrást, a Dr. Pendl & Dr. Piswanger International Kft. ügyvezető igazgatóját a Felügyelőbizottság elnökeként, Lambert Zoltánt, a WTS Klient Adótanácsadó Kft. ügyvezető igazgatóját pedig FB tagként.

Újraválasztásra került  az Etikai Bizottság korábbi tagja, dr. Szent-Ivány Ágnes - Sándor Szegedi Szent Ivány Komáromi Eversheds Sutherland Ügyvédi Irodairodavezető és alapító partnere.

Új Etikus Üzleti Magatartás Bizottsági tagként megválasztásra került Dobi Kitti, az MKB Bank Nyrt., ügyvezető igazgatója.

A Joint Venture Szövetség azért alakult, hogy elősegítse a Magyarországon bejegyzett külföldi részvételű társaságok működését és a gazdasági életbe való beilleszkedését. Céljuk nem csupán a tagok segítése és védelme, hanem több, mint 35 éve dolgoznak azon, hogy elősegítsék a magyar gazdaság versenyképességének javulását direkt befektetések Magyarországra érkezésének támogatásával, valamint az innováció kultúrájának megismertetésével és népszerűsítésével a magyar tulajdonú vállalatok körében, így folyamatosan csökkentve a gazdaságban jelenlévő dualitást, ezzel is hozzájárulva az export diverzifikált bővüléséhez. Magyarország egyik legrelevánsabb üzleti szövetségévé, érdekképviseleti és érdekérvényesítő szervezetévé, a mindenkori gazdaságpolitikai döntéshozás fontos tanácsadói és véleményezési partnerévé vált.

Dr. Fábián Ágnes, a JVSZ új elnöke, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója

A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem elvégzése után 1992-ben az ELTE Jogtudományi Kar Posztgraduális képzésen jogi szakokleves közgazdász majd Phd végzettséget szerzett. Két évet tanult az Oxford Brookes Egyetemén, ahol MBA diplomát szerzett. Pályafutása 1990-ben a Biogal Gyógyszergyár Hélia kozmetikai divízió értékesítési területén kezdődött.

Ezt követően területi értékesítési menedzserként dolgozott két éven át a Maybelline-nél. A Loctite Magyarország értékesítési területét erősítette, amikor a Henkel felvásárolta a vállalatot. 1996 óta tagja a Henkel Magyarország sikeres csapatának. Az immáron közel 25 éves Henkel-es pályafutása alatt a ranglétra több fokát bejárta: 1996-ban karrierjét Key Account menedzserként kezdte, majd 1999-től értékesítési vezető lett. 2001-től Kelet-európai Értékesítési igazgatóként 9 évet töltött Bécsben, ahol a teljes értékesítési csapat felállítása és működtetése volt a fő feladata.

Nemzetközi munkakörnyezetből hazatérve 2010-től üzletágigazgatói pozíciót vállal, majd emellett 2011-től a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatói posztját is betölti. Kiemelkedő irányítási tevékenységével a Henkel jelentős vállalati szereplője lett a hazai gazdaságnak. Szakmai munkáját az igényesség, eredményesség, célorientáltság, csapat munka, mások tisztelete és támogatása jellemzi.

2014-ben a Menedzserszövetség Év Menedzsere Díjának kitüntetettje. A Henkel vezetői posztja mellett a Magyar Márkaszövetség elnöke. Emellett több szakmai szervezetben is vállal szerepet, a HEBC, BCSDH, JVSZ elnökségi tagja. Magyarországon a Forbes Magazin az 50 legbefolyásosabb magyar nő között jegyzi. Női vezetőként jó példát mutatva szívesen vesz részt olyan kezdeményezésekben, ahol tapasztalataival segítheti, bátoríthatja a jövő női vezetőit. Szívügyének tekinti a fiatalabb generáció szakmai támogatását. Örömmel tesz eleget a felsőoktatási intézmények felkéréseinek vizsgabizottsági feladatok ellátásában, akár óraadóként, vagy mentorként.

Kétgyermekes édesanyaként megérintik a gyermeki sorsok. Számára a beteg gyermekek álmainak valóra váltása jelenti a motivációt a Csodalámpa Alapítvány nagyköveti szerepkörében.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-13 13:10:00
Már nem az energia- vagy az alapanyagárak jelentik a fő nehézséget a hazai családi vállalatok számára. Az egyelőre még mérsékelten növekvő bevétel-várakozások mellett a magas infláció és a növekvő bérek kifizetése jelent egyre nagyobb kihívást – erről számoltak be a cégek a K&H családi vállalatok klub alkalmával.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS