Hat ország, hétmillió ügyfél – itt tart George

2021. 07. 21., 17:30

Kilenc éves lett az Erste Csoport digitális platformja. George-ot ma már hat országban összesen hétmillió ügyfél használja, akik az ötből átlag 4,5 csillagra értékelik teljesítményét. A magyarországi ügyfelek számára idén február óta elérhető az alkalmazás, azóta több mint 400 ezren próbálták ki, és a többség rendszeresen használja a platformot, amely havonta új szolgáltatásokkal és funkciókkal bővül.

2012. július 17-én kezdték el programozni George-ot, az Erste Csoport digitális platformját. Az alkalmazás még abban az évben elindult Ausztriában, ahol jelenleg 1,93 millió ügyfél használja. George ma már Kelet-Közép-Európa hat országában érhető el, és összesen hétmillió Erste-ügyfelet segít személyre szabható pénzügyi megoldásaival. Az Erste Csoport adatai szerint a George-ot használók ügyfelek 18 százaléka értékpapírszámláját, 20 százaléka pedig üzleti számláját is az alkalmazással kezeli.

Kilenc évvel ezelőtti indulása óta George folyamatosan fejlődik: a George Labsban 250 fejlesztő dolgozik azon, hogy az alkalmazás lépést tartson a változó igényekkel. A személyre szabható szolgáltatások sikerét jól mutatja, hogy a felhasználók száma havonta átlagosan 90 ezerrel bővül, és az ügyfelek az elérhető ötből átlag 4,5 csillagra értékelik a platform által nyújtott lehetőségek és szolgáltatások színvonalát.

Az Erste Bank magyarországi lakossági ügyfelei idén február óta használhatják George-ot. Indulása óta a mobilján már több mint 400 ezer ügyfél lépett be legalább egyszer sikeresen a platformra, és közülük közel 333 ezren havonta legalább egyszer használják azt.

A belépések mintegy tizedében az ügyfelek felkeresik a George Store-t (ez jelenleg a legmagasabb arány az Erste Csoporton belül), ahol egyebek mellett további számlákat tudnak nyitni, online igényelhetnek hitelkártyát és személyi kölcsönt, betétet tudnak lekötni, illetve állampapírt és befektetési jegyet vásárolhatnak – ismertette Bek-Balla László, az Erste Bank contact center és digitális csatornák igazgatója.

A folyamatos frissítések révén George havonta megújul. Februári magyarországi indulása óta a platform hazai kínálata számos új funkcióval és szolgáltatással gyarapodott, elindult például az úgynevezett Watchdog, melyben a telefonra sms-ek helyett push értesítés érkezik a különféle tranzakciókról, számlaforgalomról.

A fejlesztések nyáron sem álltak le: George hamarosan a Google Pay-jel bővül, így az androidos mobilokkal rendelkező ügyfelek is élhetnek az egyszerű mobilfizetés lehetőségével. Emellett jön a telefonon vásárláskor igénybe vehető részletfizetés, valamint egy új kedvezményrendszer, amely az Erste ügyfeleinek kínál különböző vásárlások után visszatérítési lehetőséget – tette hozzá Bek-Balla László.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 24., 11:10
Az Európai Parlament 2024. április 24-én elfogadta a platformalapú munkavégzés munkakörülményeinek javításáról szóló irányelvét. A legfontosabb tudnivalókat dr. Szemán Péter, a Bán, S. Szabó, Rausch & Partners munkajogi csoportjának vezetője foglalta össze.
2024-05-24 16:10:00
Átadták a CallComm Zrt. új irodáját Nyíregyházán, amelyet a vállalat a Nyíregyházi Egyetem épületében alakított ki. A 2,7 millió euró összértékű beruházással a cég 100 új munkahelyet teremtett és 150 munkavállaló részére indította el szakmai és idegen nyelvi képzési programját.
2024-05-24 14:30:47
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek, elsőként az egész évben nyitva tartó, vidéki éttermeknek nyílik meg a lehetőség május 27-től.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS