Hat ország, hétmillió ügyfél – itt tart George

2021. 07. 21., 17:30

Kilenc éves lett az Erste Csoport digitális platformja. George-ot ma már hat országban összesen hétmillió ügyfél használja, akik az ötből átlag 4,5 csillagra értékelik teljesítményét. A magyarországi ügyfelek számára idén február óta elérhető az alkalmazás, azóta több mint 400 ezren próbálták ki, és a többség rendszeresen használja a platformot, amely havonta új szolgáltatásokkal és funkciókkal bővül.

2012. július 17-én kezdték el programozni George-ot, az Erste Csoport digitális platformját. Az alkalmazás még abban az évben elindult Ausztriában, ahol jelenleg 1,93 millió ügyfél használja. George ma már Kelet-Közép-Európa hat országában érhető el, és összesen hétmillió Erste-ügyfelet segít személyre szabható pénzügyi megoldásaival. Az Erste Csoport adatai szerint a George-ot használók ügyfelek 18 százaléka értékpapírszámláját, 20 százaléka pedig üzleti számláját is az alkalmazással kezeli.

Kilenc évvel ezelőtti indulása óta George folyamatosan fejlődik: a George Labsban 250 fejlesztő dolgozik azon, hogy az alkalmazás lépést tartson a változó igényekkel. A személyre szabható szolgáltatások sikerét jól mutatja, hogy a felhasználók száma havonta átlagosan 90 ezerrel bővül, és az ügyfelek az elérhető ötből átlag 4,5 csillagra értékelik a platform által nyújtott lehetőségek és szolgáltatások színvonalát.

Az Erste Bank magyarországi lakossági ügyfelei idén február óta használhatják George-ot. Indulása óta a mobilján már több mint 400 ezer ügyfél lépett be legalább egyszer sikeresen a platformra, és közülük közel 333 ezren havonta legalább egyszer használják azt.

A belépések mintegy tizedében az ügyfelek felkeresik a George Store-t (ez jelenleg a legmagasabb arány az Erste Csoporton belül), ahol egyebek mellett további számlákat tudnak nyitni, online igényelhetnek hitelkártyát és személyi kölcsönt, betétet tudnak lekötni, illetve állampapírt és befektetési jegyet vásárolhatnak – ismertette Bek-Balla László, az Erste Bank contact center és digitális csatornák igazgatója.

A folyamatos frissítések révén George havonta megújul. Februári magyarországi indulása óta a platform hazai kínálata számos új funkcióval és szolgáltatással gyarapodott, elindult például az úgynevezett Watchdog, melyben a telefonra sms-ek helyett push értesítés érkezik a különféle tranzakciókról, számlaforgalomról.

A fejlesztések nyáron sem álltak le: George hamarosan a Google Pay-jel bővül, így az androidos mobilokkal rendelkező ügyfelek is élhetnek az egyszerű mobilfizetés lehetőségével. Emellett jön a telefonon vásárláskor igénybe vehető részletfizetés, valamint egy új kedvezményrendszer, amely az Erste ügyfeleinek kínál különböző vásárlások után visszatérítési lehetőséget – tette hozzá Bek-Balla László.

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS