A K&H Bank ifjúsági számlacsomagját díjazták a Mastercard – év bankja programján. Az év lakossági számlacsomagjának választott, teljeskörű banki megoldás a legfiatalabb korosztálytól, már hatéves kortól biztosít számlavezetést. Később számlatulajdonosának változó igényeit is követi olyan új szolgáltatások biztosításával, mint a mobilbank, vagy az e-bank, melyeket ingyenesen érhetők el.
A Mastercard – év bankja program a Magyarországon működő kereskedelmi bankok egyik legnépszerűbb versenye, ahol a hangsúly a lakossági szolgáltatásokon és azok innovációján van. A K&H idén Az év lakossági számlacsomagja kategóriában vihetett haza díjat.
A fiataloké a főszerep
A K&H ifjúsági számlacsomag a legfiatalabb korosztálytól, hatéves kortól indulva teljeskörű megoldást nyújt a fiatalok mindennapi, életkorral változó bankolási igényeire. A fiatal számlatulajdonosok biztonságban tarthatják vagyonukat, szüleikkel közösen fizethetnek be rá, vehetnek fel róla vagy küldhetnek pénzt, de megtakarítási számlára is lehet innen átcsoportosítani összegeket.
Díjmentes digitális szolgáltatások
A fiatal generáció tagjai a digitalizált pénzügyi világ szolgáltatásainak stabil felhasználói, így 14 éves kor felett, havidíjmentes bankszámlájuk mellé a K&H biztosítja számukra kedvezményesen az érintőkártyát és díjmentesen a K&H mobilbank és e-bank használatát is. Egyéb havidíjmentes szolgáltatások közé tartozik, hogy a fiatalok a K&H mobiltárcával, Apple Pay szolgáltatással már a legmodernebb formában, akár okostelefonnal is fizethetnek. Csak a mobiljukra van szükségük és nyomon követhetik a tranzakcióikat, beállíthatják a vásárlási limitet.
„A Mastercard elismerése megerősített bennünket abban, hogy kiváló úton haladunk a fiatalok bankolási szokásainak formálásban, kialakításában, alkalmazkodva változó, bővülő igényeikhez. Emellett a pénzügyi edukációra is különleges figyelmet fordítunk” – tette hozzá Árva András, a K&H Bank lakossági marketing szegmensének vezetője.
Érteni is kell a pénzügyeket
A K&H Csoport aktívan tesz a pénzügyi ismeretek bővítéséért, melynek elsőszámú célcsoportja a fiatal korosztály. Cél, hogy mielőbb elsajátítsák az alapvető pénzügyi ismereteket, így felnőttként jobban eligazodjanak a pénzügyi világában, tudatos döntéseket hozzanak. A K&H Csoport 2020-ban már tizedik alkalommal hirdette meg a fiatal korosztály edukációs programját, a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőt, melynek célja a gyerekek pénzügyi ismereteinek bővítése. A verseny feladatai elsősorban a 2018-ban megújult tudásanyagra, a vigyázz#KáPé vlog részeire, tartalmára és az ehhez kapcsolódó mobilapplikációra épülnek.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.