Syngenta

Itt találod az összes cikket a „Syngenta” témában!

Tóth Tamás: A rossz döntés is jobb, mint a nem döntés

Tóth Tamás: A rossz döntés is jobb, mint a nem döntés

Nagy kihívás, hogy több országért felelek, mindenhol más-más szakmai és kulturális elvárásoknak kell megfelelni – mondta az Üzletemnek Tóth Tamás, a Syngenta Duna régiójának vetőmag marketingvezetője.
2021. 10. 09., 16:45
Nemcsak a mezőgazdaságnak tenne jót, ha több káposztaféle fogyna

Az elmúlt évhez hasonlóan 2021-ben is mintegy 4 ezer hektáron termesztenek káposztaféléket Magyarországon. A Syngenta ócsai szakmai rendezvényén elhangzott: fejes káposzta területén idén növekszik a hazai frissfogyasztás, a salátafélék iránti igény viszont a pandémia miatt valamelyest visszaesett.

2021. 04. 28., 18:15
Szántóföldi permetezést segítő alkalmazást fejlesztett a Syngenta

Megjelent a Cropwise Spray Assist permetezési applikáció, a Syngenta digitális termékeit fémjelző Cropwise-család első tagja. A vállalat digitális és technológiai csapatának közös fejlesztése – a környezet megóvása mellett – növeli a szántóföldi permetezések hatékonyságát.

2020. 08. 12., 10:00
Közkedvelt a világpiacon a magyar csemegekukorica

A korai fajtákkal elindult a csemegekukorica betakarítása Magyarországon. A kedvezőtlen időjárási körülmények miatt idén a tavalyi 500 ezer tonnás termésmennyiségnél valamivel kevesebbre számítanak a 28 ezer hektáros termőterületről a szakemberek.

2020. 06. 28., 15:00
Másfél milliárdba került a Syngenta mezőtúri beruházása

Európa legnagyobb kapacitású kukorica és napraforgó vetőmag-kutatóbázisát építette fel a Syngenta Mezőtúron. A modern technológiával felszerelt állomás különféle kukorica- és napraforgófajtákat nemesít az egész európai piacra.

2020. 03. 06., 13:45
Nagyon jól szerepeltek a könnyed, illatos fehérborok

A Csubák Családi Pincészet, a Koch Csaba Vinart Pincészet, a Paulus Molnár Borház és a Szentpéteri Borpince egy-egy bora kapta a XIX. Országos Syngenta Borversenyen a legjobbaknak járó SynVino-díjakat a verseny siófoki díjátadóján.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS