Lila, édes-savanyú, innovatív paradicsommal nyertek

2020. 02. 11., 16:00

A Syngenta új, lila YOOM™ paradicsoma aranyérmet nyert innovációs kategóriában a berlini Fruit Logistica kiállításon.

A YOOM™ rendkívül innovatív paradicsomfajta, amely könnyen felismerhető különleges lila színéről és édes-savanyú zamatáról, amely az izgalmas „umami" ízben ölt testet. A YOOM™ paradicsommal változatos, egészséges és emellett rendkívül ízletes ételeket fogyaszthatunk.

„A YOOM™ pontosan az a termék, amelyet a fogyasztók keresnek az élelmiszerüzletek polcain: ízletes, egészséges és azonnal fogyasztható” – mondta a Syngenta vezérigazgatója, Erik Fyrwald. „A díj fantasztikus siker számunkra, gratulálok a Syngenta zöldség csapatának a kiváló a teljesítményért."

A Fruit Logistica Innovációs díját (FLIA) az évente rendezett berlini rendezvényen adják át. A díjazottak közé azok a leginnovatívabb termékek tartoznak, amelyek megtalálhatóak teljes gyümölcs és zöldség áruellátási láncban, a termeléstől kezdve egészen az értékesítésig. Ezzel a díjjal a frisspiaci gyümölcs- és zöldségipar tíz legjobb innovációját tüntetik ki.

„A díj elnyerése fontos bizonyítéka annak, hogy a Syngenta elkötelezett az innováció iránt, azért dolgoznak kollégáink nap mint nap, hogy megfeleljenek a termelők igényeinek, akik olyan egészséges és ízletes zöldségeket termesztenek, amelyeket a fogyasztók szívesen megvásárolnak” – mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta, EAME Értéklánc vezetője.

A YOOM™ egyedi csomagolású alapanyaga fenntartható erdőgazdaságokból származik, amely megfelel a fogyasztók megnövekedett élelmiszer-fenntarthatósági követelményeinek.  A YOOM™ paradicsom jelenleg Ausztráliában, Belgiumban, Dániában, Franciaországban, Görögországban és Spanyolországban kapható, de a termelési és a forgalmazási köre folyamatosan bővül.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS