Lila, édes-savanyú, innovatív paradicsommal nyertek

2020. 02. 11., 16:00

A Syngenta új, lila YOOM™ paradicsoma aranyérmet nyert innovációs kategóriában a berlini Fruit Logistica kiállításon.

A YOOM™ rendkívül innovatív paradicsomfajta, amely könnyen felismerhető különleges lila színéről és édes-savanyú zamatáról, amely az izgalmas „umami" ízben ölt testet. A YOOM™ paradicsommal változatos, egészséges és emellett rendkívül ízletes ételeket fogyaszthatunk.

„A YOOM™ pontosan az a termék, amelyet a fogyasztók keresnek az élelmiszerüzletek polcain: ízletes, egészséges és azonnal fogyasztható” – mondta a Syngenta vezérigazgatója, Erik Fyrwald. „A díj fantasztikus siker számunkra, gratulálok a Syngenta zöldség csapatának a kiváló a teljesítményért."

A Fruit Logistica Innovációs díját (FLIA) az évente rendezett berlini rendezvényen adják át. A díjazottak közé azok a leginnovatívabb termékek tartoznak, amelyek megtalálhatóak teljes gyümölcs és zöldség áruellátási láncban, a termeléstől kezdve egészen az értékesítésig. Ezzel a díjjal a frisspiaci gyümölcs- és zöldségipar tíz legjobb innovációját tüntetik ki.

„A díj elnyerése fontos bizonyítéka annak, hogy a Syngenta elkötelezett az innováció iránt, azért dolgoznak kollégáink nap mint nap, hogy megfeleljenek a termelők igényeinek, akik olyan egészséges és ízletes zöldségeket termesztenek, amelyeket a fogyasztók szívesen megvásárolnak” – mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta, EAME Értéklánc vezetője.

A YOOM™ egyedi csomagolású alapanyaga fenntartható erdőgazdaságokból származik, amely megfelel a fogyasztók megnövekedett élelmiszer-fenntarthatósági követelményeinek.  A YOOM™ paradicsom jelenleg Ausztráliában, Belgiumban, Dániában, Franciaországban, Görögországban és Spanyolországban kapható, de a termelési és a forgalmazási köre folyamatosan bővül.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-13 13:10:00
Már nem az energia- vagy az alapanyagárak jelentik a fő nehézséget a hazai családi vállalatok számára. Az egyelőre még mérsékelten növekvő bevétel-várakozások mellett a magas infláció és a növekvő bérek kifizetése jelent egyre nagyobb kihívást – erről számoltak be a cégek a K&H családi vállalatok klub alkalmával.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS