Lila, édes-savanyú, innovatív paradicsommal nyertek

2020. 02. 11., 16:00

A Syngenta új, lila YOOM™ paradicsoma aranyérmet nyert innovációs kategóriában a berlini Fruit Logistica kiállításon.

A YOOM™ rendkívül innovatív paradicsomfajta, amely könnyen felismerhető különleges lila színéről és édes-savanyú zamatáról, amely az izgalmas „umami" ízben ölt testet. A YOOM™ paradicsommal változatos, egészséges és emellett rendkívül ízletes ételeket fogyaszthatunk.

„A YOOM™ pontosan az a termék, amelyet a fogyasztók keresnek az élelmiszerüzletek polcain: ízletes, egészséges és azonnal fogyasztható” – mondta a Syngenta vezérigazgatója, Erik Fyrwald. „A díj fantasztikus siker számunkra, gratulálok a Syngenta zöldség csapatának a kiváló a teljesítményért."

A Fruit Logistica Innovációs díját (FLIA) az évente rendezett berlini rendezvényen adják át. A díjazottak közé azok a leginnovatívabb termékek tartoznak, amelyek megtalálhatóak teljes gyümölcs és zöldség áruellátási láncban, a termeléstől kezdve egészen az értékesítésig. Ezzel a díjjal a frisspiaci gyümölcs- és zöldségipar tíz legjobb innovációját tüntetik ki.

„A díj elnyerése fontos bizonyítéka annak, hogy a Syngenta elkötelezett az innováció iránt, azért dolgoznak kollégáink nap mint nap, hogy megfeleljenek a termelők igényeinek, akik olyan egészséges és ízletes zöldségeket termesztenek, amelyeket a fogyasztók szívesen megvásárolnak” – mondta Jeremie Chabanis, a Syngenta, EAME Értéklánc vezetője.

A YOOM™ egyedi csomagolású alapanyaga fenntartható erdőgazdaságokból származik, amely megfelel a fogyasztók megnövekedett élelmiszer-fenntarthatósági követelményeinek.  A YOOM™ paradicsom jelenleg Ausztráliában, Belgiumban, Dániában, Franciaországban, Görögországban és Spanyolországban kapható, de a termelési és a forgalmazási köre folyamatosan bővül.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS