Seyu Solutions

Itt találod az összes cikket a „Seyu Solutions” témában!

A spanyol Király Kupában is bemutatkozott a magyar sporttech megoldás

A spanyol Király Kupában is bemutatkozott a magyar sporttech megoldás

A magyar fejlesztésű, díjnyertes digitális sporttechnológiai megoldásnak köszönhetően már a spanyol labdarúgókupa 2021/22-es évadja során lehetővé válik a virtuális szurkolás.
2021. 05. 30., 17:00
Magyar megoldással vonják be a távoli szurkolókat az UEFA következő tornáján

A magyar-szlovén közös rendezésű U21-es Európa-bajnokság a jövő héten az egyenes kieséssel szakasszal folytatódik. A „Seyu – Együtt a győzelemért!” applikáció használatával a szurkolók által készített szelfik a játékosokat motiváló üzenetekkel együtt a stadionok óriáskivetőin jelennek meg.

2020. 07. 15., 10:00
Németh Márk: Élvezem a versenyt és a kihívásokat

Olyan sportmarketing szolgáltatást nyújtunk, ami korábban nem létezett, nem csak Magyarországon vagyunk teljesen egyediek, hanem az európai piacon is – mondta az Üzletemnek Németh Márk, a Seyu Solutions Kft. értékesítési vezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS