A szurkolók virtuálisan ott lesznek a Puskás Arénában az albánok elleni meccsen

2021. 10. 09., 13:00

Habár a magyar labdarúgó-válogatott mérkőzésén ezúttal személyesen nem vehetnek részt a szurkolók, mégis lehetőségük lesz kifejezni szeretetüket a csapat felé. Az MLSZ FanXP alkalmazáson keresztül a meccs előtt és alatt a drukkerek fotókat küldhetnek be, amelyek aztán a játékosok számára is jól látható helyen, a pálya melletti LED falon és a Puskás Aréna óriáskivetítőin jelennek majd meg.

Az Albánia elleni szombat esti mérkőzésen ismét elérhető lesz az MLSZ FanXP alkalmazás, amellyel a meccs előtt és közben fotót küldő drukkerek a Puskás Aréna óriáskivetítőin és a pálya melletti LED falon is viszont láthatják majd magukat.

A digitális újítás eddig is népszerű volt a magyar labdarúgó válogatott mérkőzésein: korábban már többek között Oroszország, Anglia és Andorra ellen is rengeteg képet küldtek a szurkolók, fokozva ezzel a hazai pálya érzetét. A következő mérkőzéseken a helyszíni szurkolás hiánya miatt még inkább előtérbe kerül a megoldás, amelyen keresztül a világ minden tájáról érkezhetnek a képek a válogatott futballisták buzdítására.

„Büszkeséggel tölt el minket, hogy a nemzeti válogatott mérkőzésén ismét segíthetjük a magyar szurkolókat a technológiánkkal. Rengeteg olyan embernek szereztünk már örömet Európa-szerte, akik nem tudnak eljutni kedvenc csapatuk mérkőzéseire, és most is szeretnénk egy kis boldogságot csempészni a szurkolók életébe a megoldásunkkal. Bízunk benne, hogy a távoli drukkerek bevonásával egy kicsit mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a válogatott mérkőzése egy igazi országos közösségi élmény, egy ünnep legyen!” – mondta Vecsernyés Tamás, az alkalmazást fejlesztő Seyu Solutions Kft. ügyvezetője.

(Fotó: Seyu Solutions)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 05., 10:05
Nagyon viszik a lakossági hiteleket az ügyfelek a bankoktól. A személyi kölcsönöknél az idei év mindenképpen rekordot hoz, de a lakáshiteleknél is nagy esély van erre. A babaváró támogatás iránti kereslet is megugrott hirtelen, hajrázhatnak azok, akiknek jövőre már nem jár ebből a nulla százalékos hitelből – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.
2024-12-05 15:05:00
A 2025-re vonatkozó kilátásaikat tekintve a munkáltatók inkább optimisták, de egyelőre óvatosan nyilatkoznak a létszámbővítési terveikről. A legnagyobb kihívásuk jelenleg megtalálni azokat a szakmailag megfelelő jelölteket, akik beillenek a cégkultúrába, miközben meg kell birkózniuk a jelentkezők magas bérigényeivel is – derült ki a Profession.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS