A szurkolók virtuálisan ott lesznek a Puskás Arénában az albánok elleni meccsen

2021. 10. 09., 13:00

Habár a magyar labdarúgó-válogatott mérkőzésén ezúttal személyesen nem vehetnek részt a szurkolók, mégis lehetőségük lesz kifejezni szeretetüket a csapat felé. Az MLSZ FanXP alkalmazáson keresztül a meccs előtt és alatt a drukkerek fotókat küldhetnek be, amelyek aztán a játékosok számára is jól látható helyen, a pálya melletti LED falon és a Puskás Aréna óriáskivetítőin jelennek majd meg.

Az Albánia elleni szombat esti mérkőzésen ismét elérhető lesz az MLSZ FanXP alkalmazás, amellyel a meccs előtt és közben fotót küldő drukkerek a Puskás Aréna óriáskivetítőin és a pálya melletti LED falon is viszont láthatják majd magukat.

A digitális újítás eddig is népszerű volt a magyar labdarúgó válogatott mérkőzésein: korábban már többek között Oroszország, Anglia és Andorra ellen is rengeteg képet küldtek a szurkolók, fokozva ezzel a hazai pálya érzetét. A következő mérkőzéseken a helyszíni szurkolás hiánya miatt még inkább előtérbe kerül a megoldás, amelyen keresztül a világ minden tájáról érkezhetnek a képek a válogatott futballisták buzdítására.

„Büszkeséggel tölt el minket, hogy a nemzeti válogatott mérkőzésén ismét segíthetjük a magyar szurkolókat a technológiánkkal. Rengeteg olyan embernek szereztünk már örömet Európa-szerte, akik nem tudnak eljutni kedvenc csapatuk mérkőzéseire, és most is szeretnénk egy kis boldogságot csempészni a szurkolók életébe a megoldásunkkal. Bízunk benne, hogy a távoli drukkerek bevonásával egy kicsit mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a válogatott mérkőzése egy igazi országos közösségi élmény, egy ünnep legyen!” – mondta Vecsernyés Tamás, az alkalmazást fejlesztő Seyu Solutions Kft. ügyvezetője.

(Fotó: Seyu Solutions)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-16 09:10:00
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS