Amerikai irodát nyitott a magyar sporttech startup

Amerikai irodát nyitott a magyar sporttech startup
2021. 06. 18., 11:30

Bejelentette együttműködését a szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő magyar Seyu Solutions és a Blue United Corporation. A partnerség célja, hogy az európai piacon egyre jelentősebb szerepet betöltő sporttech megoldás Észak-Amerikában és Ázsiában is meghatározó piaci jelenlétet alakítson ki. Az együttműködés keretén belül immár a Seyu New York-i irodája is megnyitotta kapuit.

Magyarországon és Európában már bizonyított a megoldás

A „Seyu – Együtt a győzelemért!” egy olyan technológiai megoldás a sportrajongók számára, amely lehetőséget ad a kedvenc csapat vagy játékos motiválására a világ bármely pontjáról. A cég a partnerek már meglévő IT-infrastruktúráját használja annak érdekében, hogy a rajongók szerte a világon, egy moderált csatornán keresztül képeket posztolhassanak a stadionok LED felületeire és egyéb kivetítőire a mérkőzés ideje alatt, majd azokat azonnal megoszthassák a közösségi médiában brandingelt keretekkel.

A több mint 250 eseményen bizonyított szolgáltatás Magyarországon jelenleg többek között a magyar labdarúgó válogatott, a MOL Fehérvár FC, az Újpest FC, az MTK Budapest, a DVSC SCHAEFFLER, a DEAC és a Telekom Veszprém mérkőzésein érhető el. Nemzetközi szinten a Basketball Löwen, az FK Zeljeznicar, a PAOK FC és a CD Leganés tartozik jelenleg a Seyu partnerei közé, de már több LaLiga csapatot és magát a spanyol labdarúgó válogatottat is biztathatták a szurkolók a magyar fejlesztéssel. Mellettük olyan jelentős európai szövetségek is bizalmat szavaztak már a megoldásnak, mint az UEFA vagy a FIBA.

A pandémia által nyomasztott globális sportpiacon kulcsfontosságú az innováció

„Fő célunk, hogy emberek milliónak csempésszünk egy kis boldogságot az életébe azzal, hogy kedvenc csapata mérkőzésén vagy kedvenc sportolója versenyén ő maga is megjelenhessen egy fotó és egy buzdító üzenet formájában. A Blue United ügynökséggel kötött megállapodás a következő fontos mérföldkő a cégünk életében, és az ázsiai és észak-amerikai terjeszkedésünket gyorsítja fel. Izgatottan várjuk a közös együttműködésünket legújabb partnerünkkel” – mondta Vecsernyés Tamás, a Seyu Solutions ügyvezetője.

„A nemzetközi piaci nyitás mellett fontos változás az is, hogy MySeyu néven hamarosan elérhetővé tesszük a piacon a sportszerető emberek számára egy olyan verzióját a szolgáltatásunknak, amely a szurkolói képek megjelenítésének lehetőségét bejuttatja az utánpótlás és szabadidő sportrendezvényekre is.”

A gyorsan növekvő vállalkozást a sport piaci szereplői is elismerték az elmúlt néhány hónapban. Beválasztották többek között a világ legjobb 16 sporttech fókuszú startupja közé a World Football Summit konferencián, és első helyezést ért el a Hiventures Get in the Ring versenyében 2020-ban. Ugyanebben az évben az Európai Sportszponzorációs Szövetség (ESA) londoni eseményén is a Top3 legjobb megoldásként szerepelt a szurkolói aktivizáció kategóriájában. Mindemellett az Euroliga szurkolói élménytechnológiákat listázó FanXP Innovation Challenge versenyében is bekerültek a döntőbe.

„A sport és esport piacán érdekelt klubok, szervezetek folyamatosan keresik az innovatív megoldásokat a globális célközönségük elérésére és aktivizálására, amelyen keresztül több bevételt tehetnek szert” – mondta Javier Sanz, a Blue United Üzleti és Jogi kapcsolatokért felelős alelnöke.

„Hiszünk abban, hogy a Seyu technológiája és a mi piaci tapasztalatunk együttesen olyan értéket képvisel az amerikai és az ázsiai partnerjelöltek részére, amivel gyorsan és hatékonyan kézzelfogható eredményt érhetnek el ezen a téren.”

„Most, hogy a szurkolók visszatérnek a stadionokba és újra átélhetik a helyszíni meccs nézés örömét, az új technológiák, mint a Seyu, kiemelkedői meccsnapi élményt nyújtanak minden rajongó számára a helyszíneken és otthonaikban egyaránt” – mondta Takehiko Nakamura, a Blue United elnök-vezérigazgatója.

Hozzátette: „Ez az alkalmazás egy egyszerű ötletből indult el, de a mögötte rejlő rendszer számos egyéb üzleti értéket tartogat a partnerei részére, ami az észak-amerikai és az ázsiai piacon is releváns. A feladatunk, hogy segítsük a partnerségek kialakítását és növeljük a sportcsapatok bevételszerző képességét – a Seyu megoldása teljesen alkalmas arra, hogy sikerre vigyük ezen a két kulcsfontosságú piacon.”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 12., 09:15
Jelentősen megugrott idén az egyszerűsített foglalkoztatás közterhe, így félő, hogy sokan ismét a bejelentés nélküli foglalkoztatás felé fordulnak. Azok a munkáltatók ugyanakkor, amelyek legálisan is kedvezőbb költségek mellett rugalmasan foglalkoztatható idény- vagy alkalmi munkásokat keresnek, a Trenkwalder prognózisa szerint az eddiginél jóval szélesebb körben fordulhatnak a diákok felé.
2025. 02. 11., 14:20
Február közepéig mindenki megkapja a tavalyi jövedelme, illetve az önkéntes pénztári, nyugdíj-előtakarékossági és nyugdíjbiztosítási befizetései után a munkáltatói, kifizetői és pénztári igazolásokat. Ezek alapján ellenőrizhető az szja-bevallási tervezet és benne a pénztárakba befizetett összegek után járó adó-visszatérítés összege. Az igazolásokat nem kell beküldeni a NAV-hoz, de az elévülési idő végéig meg kell őrizni.
2025-02-11 22:20:00
Elindult a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal, valamint a Nemzeti Innovációs Ügynökség „KFI ökoszisztéma fejlesztése” elnevezésű ötmilliárd forintos projektje, amely a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) Plusz keretein belül, a magyar állam támogatásával és az Európai Unió társfinanszírozásával valósul meg.
2025-02-11 12:45:00
Olyan jogviták esetén, amelyeknek nemzetközi eleme van, felmerülhet a kérdés, hogy melyik állam bírósága jogosult eljárni és döntést hozni. Ilyenkor a joghatóságra vonatkozó szabályok alapján kell eldönteni, hogy melyik állam bíróságaihoz tartozik az ügy. A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.

  Rovathírek: HIPA

A beruházásösztönzésben is ki kell használni, hogy rendkívül Magyarország-barát az új washingtoni adminisztráció, és a legnagyobb amerikai cégeket is ösztönözni kell magyarországi befektetésekre – hívta fel a figyelmet Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A magyarok először idén tehetik meg, hogy ingatlan célra fordítsák a nyugdíjpénztári megtakarításaikat. Herman Bernadett, a Bank360 vezető szakértője ennek a lehetőségnek az előnyeiről és hátulütőiről, valamint a pénztárakra gyakorolt jelenlegi és távlati következményeiről is beszélt a BizniszPlusznak. Szóba került az is, hogy milyen hatással volt a nyugdíjvagyonokra a részvénypiacok tavalyi sikere, illetve hogy milyen tényezőktől függ a gyarapodás az idei évben.
2025. 01. 17., 08:20
epizód: 2025 / 2   |   hossz: 24:49
A kiskorú gyermeket nevelő szülők adóalapját csökkentő családi kedvezmény mértéke 2025. július 1-jétől 50 százalékkal nő, így a kétgyerekes családok az év második felében már nem havi 40 ezer, hanem 60 ezer forint adót és járulékot takarítanak meg. Nem mindegy azonban, hogy mikor és hogyan nyilatkoznak erről a dolgozók, miközben a munkáltatóknak is érdemes odafigyelni az ezzel kapcsolatos változásokra. A legfontosabb tudnivalókról Honyek Pétert, a PwC Magyarország személyi jövedelemadóval foglalkozó területének igazgatóját kérdeztük.
Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!

  Rovathírek: ATOMBUSINESS