Magyar megoldással vonják be a távoli szurkolókat az UEFA következő tornáján

2021. 05. 30., 17:00

A magyar-szlovén közös rendezésű U21-es Európa-bajnokság a jövő héten az egyenes kieséssel szakasszal folytatódik. Habár a korlátozások lazításával a mérkőzések immár akár a stadionban személyesen is megtekinthetők, az UEFA és a helyi szervezők a szurkolás kiterjesztését és a távoli szurkolók aktiválását is kiemelt feladatának tartja, melynek megvalósítására egy magyar megoldással kötöttek partnerséget a szervező szövetségek. A „Seyu – Együtt a győzelemért!” applikáció használatával a szurkolók által készített szelfik a játékosokat motiváló üzenetekkel együtt a stadionok óriáskivetőin jelennek meg, így a futballrajongók akár többezer kilométeres távolságból is kifejezhetik támogatásukat nemzeti csapatuk iránt, a saját nyelvükön.

A Seyu applikáció bárki számára ingyenesen letölthető az okostelefonokhoz tartozó webáruházakból. A fotó elkészítése után, a jóváhagyást követően minden nemzeti válogatott külön keretet kap, és a csapatok saját hazai nyelvén jelennek meg a szelfihez tartozó motiváló üzenetek. Az így létrehozott kép jól látható helyen, nagy felbontásban kikerül az aktuális stadion óriáskivetítőjére, így a helyszíni szurkolók és akár maguk a játékosok is találkozhatnak a többezer kilométerről küldött fotókkal.

A mérkőzést követően a Seyu egy galériát tesz közzé a közösségi média csatornáin, ahol a szurkolók újra elérhetik a magukról készített fotókat és találkozhatnak a többiek képeivel is, ezzel is segítve a globális, sport szerető közösség épülését.

Az U21-es Európa-bajnokság egyenes kieséses szakasza jövő hétfőn (május 31.) kezdődik és vasárnap (június 6.) ér véget, a ljubljanai Stozice Stadionban rendezendő fináléval. A magyarországi mérkőzéseket a kispesti Bozsik Arénában és a székesfehérvári Sóstói Stadionban tartják meg.

A versenyben maradt válogatottak: Franciaország, Hollandia, Spanyolország, Horvátország, Dánia, Németország, Olaszország és Portugália.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-16 14:10:00
A Miniszterelnökség Monitoring és Értékelési Főosztálya megbízásából elkészült a „Zöldinfrastruktúra útmutató”, amelynek célja, hogy segítséget nyújtson a támogatást igénylőknek (elsősorban önkormányzatoknak) a területükön jelentkező környezeti és klímakockázatok azonosításában, és a problémák természetalapú, zöld és kékinfrastruktúra létrehozásával történő megoldásában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS