A spanyol Király Kupában is bemutatkozott a magyar sporttech megoldás

2022. 01. 10., 20:03

A magyar fejlesztésű, díjnyertes digitális sporttechnológiai megoldásnak köszönhetően már a spanyol labdarúgókupa 2021/22-es évadja során lehetővé válik a virtuális szurkolás az SD Ponferradina rajongói számára. Az alkalmazáson és weblinken keresztül akár az érdeklődő magyar szurkolók is beküldhetik szelfijeiket és személyes üzeneteiket, hogy távolról támogassák a csapat játékosait.

VIP szurkolói élmény a rajongóknak

A szolgáltatás először a Ponferradina és az Espanyol közötti labdarúgó mérkőzésen volt elérhető. (A spanyol kupában az Espanol 11-es rúgásokkal jutott tovább.) Az esemény egy hosszútávú együttműködés kezdete: nemcsak ezen az összecsapáson, hanem a Ponferradina további hazai bajnoki meccsein is használhatják az alkalmazást a rajongók.

Az applikáción vagy weblinken keresztül beküldött képek a stadion óriáskivetítőjén jelennek majd meg egy „VIP szelfi élmény” keretében. A képek a közösségi média oldalakon pár kattintással megoszthatók, ezzel is erősítve a szurkolók határokon túli kapcsolódását és az összetartozás élményét.

Az új együttműködéssel a Seyu innovatív megoldása ismét rajongók ezrei számára biztosítja, hogy egyedülálló meccsélményben részesüljenek és közelebb kerüljenek kedvenc csapatukhoz.

A Seyu megoldása nemzetközi szinten is egyre népszerűbb

A Magyarországon már több mint 300 eseményen bizonyított (Telekom Veszprém, MOL Fehérvár FC, Újpest FC, DVSC) cég egyre aktívabb tevékenységet folytat a nemzetközi piacon, így Spanyolországban is. Többször működtek már együtt spanyol partnerekkel, például a Leganés, Celta Vigo, Real Valladolid és Real Sociedad labdarúgó csapatával, de állandó az érdeklődés a többi európai topligás klubtól is.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS