Németh Márk: Élvezem a versenyt és a kihívásokat

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 07. 15., 10:00

Olyan sportmarketing szolgáltatást nyújtunk, ami korábban nem létezett, nem csak Magyarországon vagyunk teljesen egyediek, hanem az európai piacon is – mondta az Üzletemnek Németh Márk, a Seyu Solutions Kft. értékesítési vezetője.

Németh Márk hat éves korától tíz éven át kosárlabdázott, aztán egészségügyi okokból abba kellett hagynia a versenyzést. A sport szeretete azonban megmaradt, hobbi szinten sok labdajátékban kipróbálta magát a röplabdától, kézilabdán és kispályás labdarúgáson keresztül az amerikai fociig. Munkája során szoros kapcsolatot alakított ki klubokkal, válogatottakkal és a szurkolókkal. Terveiről is olvashatnak most az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 191. interjújában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Minden egyes napot a karrierem új csúcsának élek meg, mivel olyan sportmarketing szolgáltatást nyújtunk, ami korábban nem létezett, tehát teljesen egyediek és úttörők vagyunk nem csak Magyarországon hanem az európai piacon is. Indulásunk óta már több mint 70 ezer sportrajongó embernek okoztunk örömteli, felejthetetlen élményeket. Ez a teljesítmény nekünk és a piacnak is olyan elismerő visszajelzés, ami arra ösztönöz minket, engem is, hogy nemzetközi célokat valósítsunk meg, ez pedig a tökéletes kihívás számomra.

– Milyen távra tervez?

- Mindig hosszú távú célokat tűzök ki magam elé, amelyeket lebontok közép és rövid távra is, így pontosan tudom, hogy akár egy adott napon elvégzett munkával mekkora lépést teszek előre a nagyobb célok teljesítéséhez. A folyamatosan felmerülő új piaci lehetőségek és az iparági sajátosságok figyelembe vételével, rugalmasan kell kezelni ezeket a célokat és alkalmazkodni a változó körülményekhez valamint időközönként felülvizsgálni azokat.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Úgy gondolom, ha olyan partnerkapcsolatokat tudok kialakítani, amelyeknek köszönhetően találmányunk, szolgáltatásunk eljut a legnagyobb európai klubok, sportágak, illetve tengerentúli ligák, világesemények porondjára, azzal több, mint elégedett leszek.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Vállalkozási területen Jeff Bezos és Elon Musk, személyes fejlődés szempontjából Simon Sinek és Jordan B. Peterson, alapvető emberi értékek tekintetében pedig édesanyám tanácsai formálták a gondolataim leginkább.

– Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Mivel a sport szellemisége erőteljesen bennünk van, ezért élvezzük a versenyt és a kihívásokat, így az, hogy az ország egyik legígéretesebb start-upjaként, minél magasabb szintű nemzetközi sikereket érjünk el, jelentősen motivál bennünket. Az iroda falain túlmutatóan pedig rengeteg sportos és játékos csapatépítő aktivitást szervezünk.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Mindig is fontos volt számomra, hogy a magam ura lehessek és meglegyen az alkotói szabadságom ötleteim megvalósítására, így a filmrendezést szívesen kipróbálnám.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– A szakértelem és profizmus folyamatos fejlesztése nagy hangsúlyt kap nálam, így rengeteg olyan szakmai szemináriumon, webináron és rendezvényen járok, ahol hasonló innovatív gondolkodású emberekkel találkozom. Ezekben a szakmai közösségekben való aktív részvételemnek köszönhetően, már gyakran keresnek meg különböző egyesületektől, szervezetektől, cégektől.

– Mire sajnálja az idejét?

– Arra, hogy olyan, negatív emberekkel töltsem, akik mindenben csak a problémát látják és soha nem keresik a megoldásokat.

– Mivel lehet felbosszantani?

– Szűklátókörűséggel, értetlenséggel, nagyképűséggel és a nyitott szemléletmód hiányával.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Szociológiai végzettségem révén érzékenyen érintenek a társadalmi problémák, így például a hátrányos helyzetű gyermekek segítése is fontos számomra, ez az a terület, ahol a kedvesem is dolgozik. 

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Szakmailag az edukációra és fejlődésre, emberileg a szeretteimre.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

A víz. Nem számít, hogy a Balaton, egy tenger vagy óceán, bármilyen vízről legyen szó, abban a környezetben teljesen el tudom engedni magam.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Már régóta túl sok olasz, ázsiai, fúziós és akármilyen szakácskönyv van a piacon, miközben a modern időknek és vásárlói igényeknek megfelelő, a magyar konyhát maximális szakmaisággal megközelítőből meg alig.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS