Csokoládégyártás

Itt találod az összes cikket a „csokoládégyártás” témában!

A svájciak már tudják, hogy lesz egészségesebb a csoki

A svájciak már tudják, hogy lesz egészségesebb a csoki

Bátran mondhatjuk, hogy csokiügyben bízhatunk a zürichi műszaki egyetemben, hisz 32 Nobel-díjas tudóst adtak a világnak, másrészt ugye, svájciak. Ki más lenne jobban képben a kedvenc édességünkkel?
2021. 12. 02., 14:49
Szinte hibátlanul vizsgáztak a csokimikulások

Hajszál híján minden jó volt a Mikulás zsákjában: mindössze egyetlen csokoládéfiguránál talált jelölési hiányosságot a fogyasztóvédelem – jelentette be Schanda Tamás.

2021. 05. 19., 20:30
Újabb 3 nemzetközi díjat nyert a magyar chocoMe manufaktúra

A világsikerű csokoládé-különlegességeiről ismert chocoMe számára díjesővel végződött az International Chocolate Awards világbajnoki döntője: a magyar manufaktúra egy arany-, egy bronzérmet és egy különdíjat kapott az ezúttal online közvetített díjátadón.

2020. 07. 17., 15:00
Újabb 7 nemzetközi díjat nyert a Drazsémágus

A világsikerű csokoládé-különlegességeiről ismert chocoMe számára ismét igazi nyári díjesővel végződött a július 9-ei International Chocolate Awards Kelet-Európai versenye: a magyar manufaktúra összes benevezett terméke érmet szerzett.

2020. 02. 15., 15:00
Gőzerővel készülnek a húsvéti ünnepekre a Nestlénél

Kiemelkedő évet zárt tavaly a Nestlé Hungária Kft. Az élelmiszeripari társaság 95 milliárd forint értékben exportált különböző termékeket 2019-ben, így árbevételének közel kétharmadát már a külpiacok adják.

2019. 08. 05., 09:30
Magyar bonbont választottak világelsőnek Londonban

A világ elsőrangú, legnagyobb elismeréssel járó londoni székhelyű gasztronómiai világversenyén egy magyar kézműves csokoládé manufaktúrában készült praliné nyerte el a Great taste három aranycsillagát.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS