Az OTP Mobil már készülékbiztosítást is kínál a Simple alkalmazásban a Hello insurtech márkával való együttműködésnek köszönhetően. A biztosítás nagy előnye, hogy használt mobiltelefonra is megköthető. A cég legújabb reprezentatív kutatásából kiderült, hogy az applikációban történő biztosításkötésre a magyar lakosság 27 százaléka kifejezetten nyitott. Nekik nem is kell csalódniuk, hiszen a biztosításkötés az alkalmazáson keresztül egyszerű, gyors, bárhonnan kényelmesen elintézhető.
Ahhoz, hogy az OTP Mobil még jobban megismerje a magyar lakosság elektronikai cikkekkel kapcsolatos igényeit, februári kutatásában azt vizsgálta, milyen szokásai vannak a készülékvásárlóknak, illetve, milyen igényeik vannak a mobilapplikáción keresztül köthető készülékbiztosításokkal kapcsolatban.
A kutatásból kiderült, hogy a lakosság 36 százaléka a vásárolt terméktől teszi függővé a kiterjesztett garancia kötését műszaki cikkekek esetében, és rámutatott arra is, hogy akikben legalább eseti hajlandóság van, azok 59 százaléka telefonra kötne biztosítást.
Nem is csoda, hiszen viszonylag sűrűn használjuk a telefonunkat – a megkérdezettek 50 százaléka fél óránként vagy óránként, míg 11 százaléka akár percenként/néhány percenként is ránéz az okostelefonjára egy átlagos napon. A kutatás arra is kitért, hogy milyen gyakran cseréljük a készülékünket. A válaszadók 56 százaléka 2-3 évente vesz új telefont, ezért is fontos, hogy elérhetőek legyenek a piacon a használt telefonra köthető biztosítások is.
A reprezentatív felmérés szerint a magyar lakosság számára fontos, hogy a készülékbiztosításuk kiterjedjen a töréskárra (47 százalék), de fontosnak tartják a lopásvédelmet (41 százalék) és azt is, hogy a havidíjas fizetés is elérhető legyen (37 százalék). Az OTP Mobil új készülékbiztosítása könnyed és gyors megoldást nyújt ezekre az igényekre.
Többen nyitottak az egyszerűbbre
A gépjármű-asszisztencia biztosítás mellett már elérhető a Simple alkalmazásban az OTP Mobil legújabb szolgáltatása, a készülékbiztosítás is, amely egyszerűen, pár kattintással megköthető. A Hello-val (Magyar Posta Biztosító Zrt. insurtech márkája) közösen fejlesztett készülékbiztosítás szolgáltatás készülékre szabott: az appban megnyitást követően megjelenő díjkalkuláció már az adott telefonra vonatkozó díjat tartalmazza. Az új biztosítás nem csak újonnan vásárolt, hanem használt mobilokra is köthető, ha megfelelő az állapotuk és alkalmasak a Simple alkalmazás futtatására.
„Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése és bővítése során arra törekszünk, hogy a piac valós igényeire tudjunk reagálni. Ezért is tartottuk fontosnak, hogy az új mobiltelefonra köthető készülékbiztosítási szolgáltatásunk bevezetésénél is felmérjük a felhasználók igényeit, kutatásunkból kiderült: a megkérdezettek 27 százaléka kifejezetten keresi is a lehetőséget, hogy mobilapplikáción keresztül kössön készülékbiztosítást” – mondta Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezetője.
A magyar lakosság közel kétharmada sem feltétlen elutasító, de még bizonytalan ezzel az lehetőséggel kapcsolatban. Emögött egyszerű válasz rejtőzhet, sokak számára jogosan jelenthet fejtörést, hogy a mobilapplikáción keresztül megkötött készülékbiztosítás esetén a telefonlopást hogyan tudja majd bejelenteni. Erre egyszerű megoldást kínál a Simple, hiszen a káreseményt egy oldalon is be lehet jelenteni, haladéktalanul a káreseményt követően, de legkésőbb 5 napon belül.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.