Kétnaponta mobilbankol az átlagos felhasználó

2019. 03. 11., 14:00

Közel Debrecen méretű felhasználótáborral ünnepli harmadik születésnapját a CIB Bank mobilalkalmazása, amelyet továbbra is egyenleglekérdezésre és eseti átutalásra használnak a leggyakrabban. A felhasználók havonta átlagosan 13-14 alkalommal lépnek be az alkalmazásba.

Három évvel ezelőtt startolt el a CIB Bank mobilapplikációja, amelyet 2016-ban, indulása után öt nappal már 1300-an töltöttek le. A CIB anyabankja, az Intesa Sanpaolo hálózatában elsőként Magyarországon kipróbált megoldás még abban az évben kiérdemelte az év mobilalkalmazása címet a Mastercard Az év bankja versenyen.

Az indulás után három évvel, 2019 februárjában a mobilapp felhasználóinak száma átlépte a 200 ezres határt. Az alkalmazást használó ügyfelek továbbra is igen aktívak: 70 százalékuk havonta legalább egyszer belép az alkalmazásba, de az átlag a 13-14 látogatás egy hónapban.

A legintenzívebb nem meglepő módon a fizetési időszak: a hónap első tíz napjában lépnek be a legtöbben, főleg hétköznap délelőttönként. A döntő többség az egyenlegét ellenőrzi, a második leggyakrabban használt funkció az eseti átutalás.

Miközben a nők és a férfiak aránya meglehetősen kiegyenlített (47 százalék, illetve 53 százalék), a felhasználók többsége vidéki (65 százalék) és 35 év feletti (70 százalék).

Első mérföldkő: 100 ezer felhasználó

A 100 ezres felhasználói határt bő egy éves korára érte el az alkalmazás, amelynek letöltői javarészt már akkoriban is aktív felhasználók voltak. Háromnegyedük rendszeresen, minden hónapban legalább egyszer belépett az appba, amely folyamatosan további funkciókkal bővült: elérhetővé vált a napi kis összegek megtakarításátlehetővé tevő szolgáltatás, valamint az akár 7 perc alatt megkapható, az appon keresztül teljesen online igényelhető személyi kölcsön. Utóbbi már az első hónapban elérte az összes folyósítás 8 százalékát (jelenleg pedig már a folyósítások negyede mobilappon történik).

A digitalizációs program 2017 szeptemberében érkezett újabb mérföldkőhöz. Az ekkorra már több mint 126 ezres felhasználói táborral rendelkező, átlagosan 2,5 másodpercenként meglátogatott alkalmazást modellként használva indították el a bank reszponzív internetbanki felületét, a CIB Bank Online-t, amely az applikációban már megismert és elfogadott felépítést és funkciókat követte.

Több mint ezer teljesen online igényelt személyi kölcsön

2018 áprilisában már az ezredik személyi kölcsönt igényelték a mobilappon keresztül, amelynek átlagos összege megközelítette a bankfióki igénylések szintjét.

Egy félévvel később ismét új funkciókat kapott az alkalmazás, amelyet akkor már 180 ezren használtak. A hazai piacon úttörőnek számító #withPAY lehetővé tette az utalást a bankszámlaszám ismerete nélkül, telefonszám alapján, de a megújult applikációban kezelhetővé váltak a befektetések és a betétlekötések, láthatók lettek a biztosítások, elérhetővé vált a SEPA átutalás.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 11. 30., 16:10
Küldetésünk alapja, hogy a létrehozott üzleti kultúra utánunk is fennmarad. Ezt bontjuk le 5 éves periódusokra, melyeket éves terveken keresztül valósítunk meg – mondta az Üzletemnek Avidor András nemzetközi franchise és networking szakértő, a BNI Magyarország vezetője.
2022. 11. 24., 16:35
További intézkedésekre is szükség lesz a turisztikai és vendéglátó szektor kilátástalannak tűnő helyzetének enyhítésére – mondja Duska Sándor, a VOSZ Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekciójának vezetője.
2022-12-03 15:12:57
Míg egyes vállalkozások mobil weboldalakat és alkalmazásokat is alkalmaznak, más cégek a kettő közül csak az egyiket választják. Ez a választás függ a költségektől, a használhatóságtól, a szükséges funkcióktól és a kiszolgált célközönségtől is.
2022-12-02 19:18:00
Újabb termékkör, a 8 tojásos levesbetét száraztészták gyártói és forgalmazói számára nyílt meg a lehetőség, hogy elnyerjék a KMÉ védjegy arany fokozatát. A Nébih által koordinált Termékmustra alapján 13 termék esetében igényelhetik a legjobbaknak járó elismerést.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS