66 ezer jármű kapott már 4 betűs, 3 számos rendszámot

2022. 09. 02., 12:19

Már több mint 66 ezer jármű kapott új formátumú, négy betűvel és három számmal ellátott rendszámot Magyarországon.

Az összes járműkategóriában júliusban és augusztusban is szinte ugyanannyi, 33-33 ezer új rendszámtáblát adtak ki. A több mint 66 ezerből 49 ezret személygépkocsikra szereltek.

A címeres táblás személyautók esetében is kísérteties a hasonlóság: a júliusi több mint 24 ezret augusztusban épp csak egy hajszállal több követte.

Egyedül az egyénileg választott vagy egyedileg rendelt hatósági jelzések száma tér el nagymértékben a korábbiaktól. A júliusi mennyiség nagyjából a felét, kevesebb mint 400 darabot szereltek fel belőlük augusztusba.

Új formátumú rendszámtábla az első két hónap után közel 49 ezer személygépkocsikat ékesít, valamint majdnem 3300 tiszta csendes járműveket, például a Volánbusz egyes fehérvári helyi járataiban közlekedő Ikarusokat.

Nem lassult az autók forgalomba helyezésének már júliusban is feltűnően gyors üteme. A két nyári hónap adatait egy teljes évre vetítve közel 400 ezer jármű állhatna elsőként forgalomba Magyarországon. E mutató tavaly és tavalyelőtt 310-315 ezer körül alakult, a világjárvány előtti rekordévben pedig ez a szám a 385 ezret közelítette.

(TIM Facebook oldala)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS