Izgalmas feladatokkal, tudásátadással, valamint a csapatérzet erősítésével igyekszem motiválni a kollégáimat – mondta az Üzletemnek Jankó Károly, a Dyntell Magyarország szolgáltatási igazgatója.
Jankó Károly a vállalatirányítási rendszerek ismert hazai szakértője, 2020 szeptemberétől szolgáltatási igazgatóként erősíti a Dyntell Magyarország csapatát – jelentette be az integrált vállalatirányítási és üzleti intelligencia rendszereket fejlesztő debreceni cég. A vállalatot a közelmúltban a 42. helyre rangsorolták a leggyorsabban fejlődő európai, afrikai és közel-keleti technológiai cégeket bemutató Deloitte Technology Fast 500TM EMEA listáján. A T-Systems Magyarország SAP kompetencia-központjának korábbi vezetője három évtizedes hazai és nemzetközi rendszerbevezetési tapasztalatát állítja a Dyntell ambiciózus piaci törekvéseinek szolgálatába. A vállalat középtávon régiós pozíciója megerősítését tervezi, 10 éven belül pedig globális üzleti IT-platform-szolgáltatóvá akar válni. Ha arra is kíváncsi, hogy Károly mivel motiválja a kollégáit, olvassa el az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 229. interjúját, amely rendhagyóan ezúttal tíz választ tartalmaz.
– Mit tart karrierje csúcsának?
– Lehetőségek tekintetében jelenlegi munkámat tekintem ennek, hiszen lehetőségem van a teljes céges szolgáltatási portfólió megújítására (bevezetési módszertan tekintetében, tanácsadási szolgáltatások tekintetében, valamint support szolgáltatások vonatkozásában), részt venni a core szoftver megújulásának stratégiai irányításában (Big Data, Ipar 4.0, MI, core ERP). Ezen változtatásokat ráadásul mind országon belül, mind külföldi cégünknél párhuzamosan kell megtennünk. Izgalmas feladat, amihez hasznosítható az elmúlt 30 évem tapasztalatai az IT szektorban.
– Milyen távra tervez?
– 5-10 éves távlatokban lehet maradandót alkotni, az IT világban egyébként 5 évre lehet szerintem.
– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?
– A Dyntell Software termék és szolgáltatás portfóliójának megújítása, modern megoldási platform alapokon.
– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?
– A szakmáról a főiskolán két kiváló csoporttársamtól tanultam az alapokat, ez a tudás végigkísért a pályámon. Az évek során sok jó kollégám volt, akiktől lehetett szakmát és ügyfélkezelést is tanulni. És persze az ügyfelektől, miként szervezik munkájukat és hogyan generálódnak az igényeik...
– Mivel motiválja a kollégáit?
– Izgalmas feladatokkal, tudásátadással, valamint a csapat-érzet erősítésével igyekszem a fókuszt rajta tartani a napi feladatokon.
– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?
– A sport fontos az életemben, ezért valószínűleg edzőként szívesen kipróbálnám magam labdasportokban.
– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?
– Jellemzőenkonferenciákon, illetve saját ismeretségi hálózatomon tudok tovább építkezni.
– Milyen önkéntes munkát vállalna?
– Valamilyen természettel kapcsolatos tevékenység biztosan vonzana, például faültetés.
– Mire nem sajnálja a pénzt?
– A gyerekeim mindig jó „befektetésnek” tűnnek, rájuk érdemes folyamatosan beruházni.
– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?
– Leginkább a futás és a kosárlabda, valamint a zenehallgatás.
Szokásos évzáró összegzésünk következik.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.