Illés Gabriella: Rendszeresen kilépek a komfortzónámból

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 01. 21., 09:15

Jó kapcsolattartó vagyok, hiszem, hogy a hasonló a hasonlót vonzza, és a hasonló a hasonlóval ért szót – mondta az Üzletemnek Illés Gabriella producer, a Tulipán Tündér Produkció alapító tulajdonosa.

Illés Gabriella néhány év múlva más területen is kipróbálná tehetségét. Mint mondta: tíz éves kora óta arra készült, hogy a szórakoztatóiparban dolgozzon. 2013-ban alapította a Tulipán Tündér Produkciót, a cél az volt, hogy minőségi színvonalú, nagy közönséget megszólító színpadi showműsorokat hozzanak létre. Azt is mondja, hogy azok a dolgok, amikre sajnálná az idejét, nem kerülnek bele a táncrendjébe. Szerencsére arra volt ideje, hogy válaszoljon nekünk. Így következhet az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában a 142. interjú.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Azt, hogy a legnagyobb nehézségek közepette sem vesztettem el a hitem, az őszinteségem és a becsületem.

Milyen távra tervez?

– Az álomtérképemen a következő pár évre, a TulipánTündér irodában lévő whiteboardon az adott évre, a naptáramban a folyó ügyekkel a következő hétre.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Egy új szakma. Szórakoztatóipar a szegmens, de egy eddig még számomra felfedezetlen terület. Nem most lesz aktuális, csak pár év múlva.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nagyon sok embertől tanultam nagyon sok mindent. Bizton állíthatom, hogy összes főnökömtől, összes kollégámtól tanultam eddig valamit. Az egy másik kérdés, hogy ki tanított a legtöbbet! Zsigmond Vilmos, Árpa Attila, Hadas Krisztina, Várdy Zoltán, Kiss Péter, Stahl Judit, Albrecht Ottó, Juronics Tamás, Herendi Gábor – időrendi sorrendben.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– A mindennapokban egyenes beszéddel, segítséggel, elismeréssel, jó szóval. Az szuper, ha van lehetőség premizálni honoráriummal és ajándékokkal is.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– 10 éves korom óta a szórakoztatóiparban szeretném kipróbálni magam. Rendszeresen kilépek a komfortzónámból, de mindig a showbusinessen belül keresek magamnak újabb és újabb lehetőségeket a tanulásra.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Jó kapcsolattartó vagyok, hiszem, hogy a hasonló a hasonlót vonzza, és a hasonló a hasonlóval ért szót, így azt hiszem, a hasonló a hasonló gondolkodású társaságát keresi.

Mire sajnálja az idejét?

– Nem szoktam pazarolni az időmet. Az időmre, az időháztartásomra nagyon figyelek, mert az az egyedüli dolog, amiből nem tudok többet csinálni, még ha a fejem tetejére állok is. Így azok a dolgok, amikre sajnálnám az időmet nem kerülnek bele a táncrendembe.

Mivel lehet felbosszantani?

– Pletykákkal, hazugságokkal, ostobasággal.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Bármilyet, ha jó ügyet szolgál.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Ajándékokra.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Család, gyerekek, barátok. Könyv, koncert, film. Jóga, búvárkodás, futás. Főzés.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 20:11:00
A Design Terminal és a Nemzeti Tehetség Központ szervezésében immár negyedik alkalommal indul el a START program, amely a fiatalok vállalkozóvá válását támogatja szakmai képzéssel, mentorációval és akár 3–5 millió forint értékű díjazással.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS