Békési Brigitta: Egy jó ügy mögé mindig szívesen állok

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 03. 18., 10:15

Akinek van víziója és küldetése, annak nem az idő a fő szempont – állítja Békési Brigitta. A Beautyrobic alapítója saját stúdiójában maga is rendszeresen tart edzéseket, azt tanítja a nőknek, hogyan legyenek egyre vonzóbbak, magabiztosabbak.

Békési Brigitta a népszerű edzésmódszer és brand, a Beautyrobic alapítója és tulajdonosa ma már nemzetközi szinten működő franchise rendszert is üzemeltet. Közgazdász végzettsége mellett, life coach, fitnesz coach, fitoterapeuta és fitneszedző is, aki saját stúdióban maga is tart órákat. A FIVOSZ Sport-és Életmód Bizottság elnökeként, az IWI nagyköveteként és a New York-i Amerikai Magyar Kereskedelmi Kamara magyarországi vezetőjeként segíti a fiatalokat abban, hogy egyre jobbá és többé váljanak mind szakmailag, mind emberileg. Most az ő gondolatait ismerhetik meg az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozat interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Nem tudnék egyet mondani, mert soha nem érzem azt, hogy megérkeztem, mindig a következő lépésen gondolkodom.

Milyen távra tervez?

– Csakis hosszútávra, mert igazán nagy változást soha nem lehet egyik napról a másikra véghezvinni. Akinek van víziója és küldetése, annak nem az idő a fő szempont.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Meghódítani a világot.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Több mentorom is van. Nem egy embertől tanulok mindent, hanem én rakom össze a számomra példaértékű emberek esszenciájából azt, amit magaménak érzek.

A szakmájában hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Nem helyrajzi kérdés, de természetesen a piac nagysága miatt, mindenképp több a fejlődési lehetőség, ha az egész világot vesszük alapul.

Mibe fektetne be? Gondolkodik új vállalkozáson?

– A küldetésemet támogató célt mindig szolgálom. A nemrég megjelent könyvem is ilyen projekt.

Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?

– A túlzott adminisztrációval.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?

– Olyan közösségekbe járok, ahol hasonlóan üzleti érdeklődésű vagy nálam okosabb emberek találhatóak, mert általuk tudok haladni és fejlődni.

Mire sajnálja az idejét?

– A negatív emberekre, mert feleslegesen lehúznak.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Önfejlesztésre és utazásra.

Milyen célra, kiknek adakozna?

– Nem tudnék egyet mondani, mert egy jó ügy mögé mindig szívesen állok.

Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Az utazás, egy jó könyv és természetesen a Beautyrobic!

(Fotók: Beautyrobic)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS