Békési Brigitta: Egy jó ügy mögé mindig szívesen állok

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 03. 18., 10:15

Akinek van víziója és küldetése, annak nem az idő a fő szempont – állítja Békési Brigitta. A Beautyrobic alapítója saját stúdiójában maga is rendszeresen tart edzéseket, azt tanítja a nőknek, hogyan legyenek egyre vonzóbbak, magabiztosabbak.

Békési Brigitta a népszerű edzésmódszer és brand, a Beautyrobic alapítója és tulajdonosa ma már nemzetközi szinten működő franchise rendszert is üzemeltet. Közgazdász végzettsége mellett, life coach, fitnesz coach, fitoterapeuta és fitneszedző is, aki saját stúdióban maga is tart órákat. A FIVOSZ Sport-és Életmód Bizottság elnökeként, az IWI nagyköveteként és a New York-i Amerikai Magyar Kereskedelmi Kamara magyarországi vezetőjeként segíti a fiatalokat abban, hogy egyre jobbá és többé váljanak mind szakmailag, mind emberileg. Most az ő gondolatait ismerhetik meg az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozat interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Nem tudnék egyet mondani, mert soha nem érzem azt, hogy megérkeztem, mindig a következő lépésen gondolkodom.

Milyen távra tervez?

– Csakis hosszútávra, mert igazán nagy változást soha nem lehet egyik napról a másikra véghezvinni. Akinek van víziója és küldetése, annak nem az idő a fő szempont.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Meghódítani a világot.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Több mentorom is van. Nem egy embertől tanulok mindent, hanem én rakom össze a számomra példaértékű emberek esszenciájából azt, amit magaménak érzek.

A szakmájában hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Nem helyrajzi kérdés, de természetesen a piac nagysága miatt, mindenképp több a fejlődési lehetőség, ha az egész világot vesszük alapul.

Mibe fektetne be? Gondolkodik új vállalkozáson?

– A küldetésemet támogató célt mindig szolgálom. A nemrég megjelent könyvem is ilyen projekt.

Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?

– A túlzott adminisztrációval.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?

– Olyan közösségekbe járok, ahol hasonlóan üzleti érdeklődésű vagy nálam okosabb emberek találhatóak, mert általuk tudok haladni és fejlődni.

Mire sajnálja az idejét?

– A negatív emberekre, mert feleslegesen lehúznak.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Önfejlesztésre és utazásra.

Milyen célra, kiknek adakozna?

– Nem tudnék egyet mondani, mert egy jó ügy mögé mindig szívesen állok.

Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Az utazás, egy jó könyv és természetesen a Beautyrobic!

(Fotók: Beautyrobic)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS