Békési Brigitta: Egy jó ügy mögé mindig szívesen állok

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 03. 18., 10:15

Akinek van víziója és küldetése, annak nem az idő a fő szempont – állítja Békési Brigitta. A Beautyrobic alapítója saját stúdiójában maga is rendszeresen tart edzéseket, azt tanítja a nőknek, hogyan legyenek egyre vonzóbbak, magabiztosabbak.

Békési Brigitta a népszerű edzésmódszer és brand, a Beautyrobic alapítója és tulajdonosa ma már nemzetközi szinten működő franchise rendszert is üzemeltet. Közgazdász végzettsége mellett, life coach, fitnesz coach, fitoterapeuta és fitneszedző is, aki saját stúdióban maga is tart órákat. A FIVOSZ Sport-és Életmód Bizottság elnökeként, az IWI nagyköveteként és a New York-i Amerikai Magyar Kereskedelmi Kamara magyarországi vezetőjeként segíti a fiatalokat abban, hogy egyre jobbá és többé váljanak mind szakmailag, mind emberileg. Most az ő gondolatait ismerhetik meg az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozat interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Nem tudnék egyet mondani, mert soha nem érzem azt, hogy megérkeztem, mindig a következő lépésen gondolkodom.

Milyen távra tervez?

– Csakis hosszútávra, mert igazán nagy változást soha nem lehet egyik napról a másikra véghezvinni. Akinek van víziója és küldetése, annak nem az idő a fő szempont.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Meghódítani a világot.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Több mentorom is van. Nem egy embertől tanulok mindent, hanem én rakom össze a számomra példaértékű emberek esszenciájából azt, amit magaménak érzek.

A szakmájában hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Nem helyrajzi kérdés, de természetesen a piac nagysága miatt, mindenképp több a fejlődési lehetőség, ha az egész világot vesszük alapul.

Mibe fektetne be? Gondolkodik új vállalkozáson?

– A küldetésemet támogató célt mindig szolgálom. A nemrég megjelent könyvem is ilyen projekt.

Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?

– A túlzott adminisztrációval.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?

– Olyan közösségekbe járok, ahol hasonlóan üzleti érdeklődésű vagy nálam okosabb emberek találhatóak, mert általuk tudok haladni és fejlődni.

Mire sajnálja az idejét?

– A negatív emberekre, mert feleslegesen lehúznak.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Önfejlesztésre és utazásra.

Milyen célra, kiknek adakozna?

– Nem tudnék egyet mondani, mert egy jó ügy mögé mindig szívesen állok.

Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Az utazás, egy jó könyv és természetesen a Beautyrobic!

(Fotók: Beautyrobic)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-17 21:10:06
A globális kihívásokra, az ezeket övező változásokra és szabályozásokra reagálva az év elején alakult meg a VOSZ BPVRSZ Fenntarthatósági Vállalkozói Közösség, amely a hamarosan kötelező jelleggel életbe lépő ESG előírások és környezetvédelmi szabályozások kezelésében is segítséget nyújthat, és adhat kézzelfogható megoldást a piaci szereplőknek.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS