Véget vet az irodai időpazarlásnak egy új magyar applikáció

2020. 11. 02., 16:00

Az irodai dolgozóknak a legtöbb esetben az idő a legnagyobb ellenségük, sokan nem is tudják, hol szivárognak el a munkával töltött hasznos percek a nap folyamán. A Smart Project egy olyan vállalatirányítási rendszer, amely egyedi igények szerint gyorsítja fel az összes munkafolyamatot úgy, hogy az adminisztratív teendőkre fordított idő ezzel fordítottan arányosan csökken. Óvári Zoltán, az új magyar alkalmazás ötletgazdája arról beszélt, hogy fejlesztésük a beosztottaknak, a menedzsereknek és a cégvezetőknek is jelentős segítséget nyújt, hiszen a projekt folyamatait valós időben lehet követni, így az sem fordulhat elő, hogy a költségvetési határértéket túllépjük.

A projektek sikeressége számtalan tényezőn múlik, de jó feladatkiosztás és ütemezés nélkül gyakorlatilag biztosan meg van pecsételve a sorsuk. A menedzselés folyamata a teendők listázásánál kezdődik, majd a vezetőnek becslést kell adnia azokra, és minden lépéshez felelősöket kell hozzárendelnie. Ezt akár egy spirálfüzetben is végig lehet venni, de az időkényszer ezzel nem oldódik meg. Ennek a kezelését könnyíti viszont meg egy új magyar applikáció.

Óvári Zoltán, a Smart Project ügyvezetője arról beszélt, hogy 2016-ban egy megrendelt projekttámogatói rendszer adta az alapötletet az alkalmazáshoz. Bár korábban nem voltak olyan irányú törekvései, hogy bármilyen szoftvert termékesítsen, itt ért meg benne a gondolat, hogy ne hagyjon félbe egy ilyen folyamatot. Mint mondta: fejvadász múltjának köszönhetően sikerült egy ütőképes csapatot összehoznia, akik mellett több pozíciót is számítógép tölt be, az automatizálás jegyében.

Testreszabható alkalmazás

Az applikációban a projektmenedzsment három fő pillérére összpontosítottak: az ütemtervre, az erőforrások kiegyensúlyozására és a magnak számító költségtervre.

„A vállalatok nem feltétlenül dobozos szoftvereket vásárolnak már a piacról. Mi nagy rugalmassággal kezeljük a felhasználói igényeket, ezekhez igazítjuk a szoftver működését. Ügyfeleink olyan automatizmusokat tudnak beállítani, amelyek eltérnek más cégekétől, tehát teljes mértékben testreszabható az alkalmazás” – magyarázta az ügyvezető.

Óvári Zoltán kiemelte: a projektek indításakor a vezető fejében mindig kialakul egy kép, hogy az adminisztratív munkára fordított idő vajon mennyiben fogja hátráltatni a munkatársak előrehaladását. A Smart Project egy eszköz ennek az időkényszernek a feloldására.

„A felhasználó a szoftverben mérheti, összehasonlíthatja a munkafolyamatokat. Nem csupán arról van szó, hogy minden egy helyen látszik, hanem egyfajta fegyelmezettséget is fog szülni a szervezetben. A projektmenedzsment feladata, hogy az eredmény termékeket a szerződésben foglalt határidőre megfelelő minőségben és költségszinten biztosítsa, ezt segíti elő az applikáció. Egyáltalán nem az a célunk, hogy a személyzet folyamatosan a szoftver előtt üljön, sokkal inkább a folyamatok felgyorsítására próbálunk összpontosítani" – értékelt az ötletgazda.

Már elérhető a demóverzió

Hangsúlyozta: a projektek kivitelezésében egyáltalán nem mindegy, mikor vesszük észre, hogy a költségvetés a határértéknél tart, adott esetben túllépte azt. Mivel a szoftver folyamatosan szolgáltatja az információkat, pillanatnyi képet kaphatunk a projekt állásáról, így megelőzhető, hogy kellemetlen meglepetés érjen bennünket.

A Smart Project ugyanakkor nem kizárólag a menedzsereknek, a vezetőknek segít, hanem a teljes csapatnak. A rendszerben feladatokat lehet létrehozni, így a munkavállalók biztosan nem felejtik el a rájuk bízott teendőket, és az időbeosztásukat is átláthatóvá teszi, ennek következtében pedig a hatékonyságot növeli.

Az alkalmazást most ingyenesen ki lehet próbálni, a demóverzió a honlapon regisztrációval érhető el. A 14 nap lejártát követően felveszik az ügyfelekkel a kapcsolatot, hogy az esetlegesen felmerülő kérdésekre válaszoljanak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-19 06:30:00
A bankok azonnal ki akarják használni az állami támogatással jövőre induló új kölcsönöket: a munkáshitel már a januári nyitáskor igényelhető lesz, és falusi lakásfelújítási hitelt is több pénzintézet kínálja majd – derül ki a Bank360.hu felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS