Véget vet az irodai időpazarlásnak egy új magyar applikáció

2020. 11. 02., 16:00

Az irodai dolgozóknak a legtöbb esetben az idő a legnagyobb ellenségük, sokan nem is tudják, hol szivárognak el a munkával töltött hasznos percek a nap folyamán. A Smart Project egy olyan vállalatirányítási rendszer, amely egyedi igények szerint gyorsítja fel az összes munkafolyamatot úgy, hogy az adminisztratív teendőkre fordított idő ezzel fordítottan arányosan csökken. Óvári Zoltán, az új magyar alkalmazás ötletgazdája arról beszélt, hogy fejlesztésük a beosztottaknak, a menedzsereknek és a cégvezetőknek is jelentős segítséget nyújt, hiszen a projekt folyamatait valós időben lehet követni, így az sem fordulhat elő, hogy a költségvetési határértéket túllépjük.

A projektek sikeressége számtalan tényezőn múlik, de jó feladatkiosztás és ütemezés nélkül gyakorlatilag biztosan meg van pecsételve a sorsuk. A menedzselés folyamata a teendők listázásánál kezdődik, majd a vezetőnek becslést kell adnia azokra, és minden lépéshez felelősöket kell hozzárendelnie. Ezt akár egy spirálfüzetben is végig lehet venni, de az időkényszer ezzel nem oldódik meg. Ennek a kezelését könnyíti viszont meg egy új magyar applikáció.

Óvári Zoltán, a Smart Project ügyvezetője arról beszélt, hogy 2016-ban egy megrendelt projekttámogatói rendszer adta az alapötletet az alkalmazáshoz. Bár korábban nem voltak olyan irányú törekvései, hogy bármilyen szoftvert termékesítsen, itt ért meg benne a gondolat, hogy ne hagyjon félbe egy ilyen folyamatot. Mint mondta: fejvadász múltjának köszönhetően sikerült egy ütőképes csapatot összehoznia, akik mellett több pozíciót is számítógép tölt be, az automatizálás jegyében.

Testreszabható alkalmazás

Az applikációban a projektmenedzsment három fő pillérére összpontosítottak: az ütemtervre, az erőforrások kiegyensúlyozására és a magnak számító költségtervre.

„A vállalatok nem feltétlenül dobozos szoftvereket vásárolnak már a piacról. Mi nagy rugalmassággal kezeljük a felhasználói igényeket, ezekhez igazítjuk a szoftver működését. Ügyfeleink olyan automatizmusokat tudnak beállítani, amelyek eltérnek más cégekétől, tehát teljes mértékben testreszabható az alkalmazás” – magyarázta az ügyvezető.

Óvári Zoltán kiemelte: a projektek indításakor a vezető fejében mindig kialakul egy kép, hogy az adminisztratív munkára fordított idő vajon mennyiben fogja hátráltatni a munkatársak előrehaladását. A Smart Project egy eszköz ennek az időkényszernek a feloldására.

„A felhasználó a szoftverben mérheti, összehasonlíthatja a munkafolyamatokat. Nem csupán arról van szó, hogy minden egy helyen látszik, hanem egyfajta fegyelmezettséget is fog szülni a szervezetben. A projektmenedzsment feladata, hogy az eredmény termékeket a szerződésben foglalt határidőre megfelelő minőségben és költségszinten biztosítsa, ezt segíti elő az applikáció. Egyáltalán nem az a célunk, hogy a személyzet folyamatosan a szoftver előtt üljön, sokkal inkább a folyamatok felgyorsítására próbálunk összpontosítani" – értékelt az ötletgazda.

Már elérhető a demóverzió

Hangsúlyozta: a projektek kivitelezésében egyáltalán nem mindegy, mikor vesszük észre, hogy a költségvetés a határértéknél tart, adott esetben túllépte azt. Mivel a szoftver folyamatosan szolgáltatja az információkat, pillanatnyi képet kaphatunk a projekt állásáról, így megelőzhető, hogy kellemetlen meglepetés érjen bennünket.

A Smart Project ugyanakkor nem kizárólag a menedzsereknek, a vezetőknek segít, hanem a teljes csapatnak. A rendszerben feladatokat lehet létrehozni, így a munkavállalók biztosan nem felejtik el a rájuk bízott teendőket, és az időbeosztásukat is átláthatóvá teszi, ennek következtében pedig a hatékonyságot növeli.

Az alkalmazást most ingyenesen ki lehet próbálni, a demóverzió a honlapon regisztrációval érhető el. A 14 nap lejártát követően felveszik az ügyfelekkel a kapcsolatot, hogy az esetlegesen felmerülő kérdésekre válaszoljanak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 09. 26., 09:26
Siker volt megnyerni az első nagy ügyfeleket, a nagyobb, hosszú távú tendereket, a hazai és külföldi díjakat. A legnagyobb siker mégis az, hogy a mindennapokban azzal foglalkozhatok, ami érdekel és amit szeretek – mondta az Üzletemnek Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapító ügyvezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Egy igazán kreatív szakács, Szatmári Ferenc, alias Főzelékes Feri elárulja, hogyan építi forradalmi megoldásokkal a vállalkozását. A hartai gasztroblogger és influenszer több szakácskönyvvel a háta mögött, unokatestvérével közösen hívta életre a HIPPEACE főzelékbárt, amelynek alapjait a vásárlók is segítenek lerakni, közösségi finanszírozással. Ez az a helyzet, amikor a kedves vendég a receptet is hazaviheti az étteremből, de bőven van még újítás, amivel a franchise-ban szintén gondolkodó szakács előállt. Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
2023. 09. 04., 12:00
epizód: 2023 / 13   |   hossz: 27:16
Az epizódban cégvezető- és szervezetfejlesztésről, a munkahelyi kommunikáció gyógyításáról és csapatok összehangolásáról beszélgetünk Szopkó Beatrixszal. Az [eureka] consulting üzletágvezetője 20 év szakmai tapasztalattal rendezi vállalatok működési struktúráját és konfliktushelyzeteit, vagy hozza helyre a döntések lehetséges negatív következményeit.
2023. 08. 06., 10:25
epizód: 2023 / 12   |   hossz: 28:19
Vajon hogyan vizsgázunk napjainkban stresszkezelésből és időmenedzsmentből – pont akkor, amikor a karrierünkre gazdasági nehézségek lehetnek hatással? Hogyan segíthet ezen az irányított játék, az ún. gamifikált fejlesztési folyamat, és hogyan gyógyít vele munkahelyi közösségeket, döntéshozó stratégiákat, karrier és magánélet egyensúlyában keletkezett zavarokat a „Mit játsszunk?” vlog egyik vezetője, Győri-Nádai Réka? A kreatív szakembert a vállalati soft skill tréningek és a játszva megoldható céges folyamatok sajátosságairól is faggattuk.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS