A maszkhordás életet menthet! A CIB Bank kezdeményezésével az Aegon, a Decathlon, a Gaál Autóház, a McDonald’s Étterem Kecskemét (Peki Restaurant Kft.), a PwC Magyarország, az Uniomedia és a Vodafone Magyarország közösen hívják fel a figyelmet a maszkhordás fontosságára a járványhelyzetben.
A közös kiálláshoz más vállalatok és magánszemélyek is csatlakozhatnak azzal, ha a Facebook profilképükhöz hozzáadják a maszkhordást jelképező keretet, amely megtalálható a kezdeményezésről beszámoló Facebook-posztban.
A közös kiállás célja a világjárvány terjedésének csökkentése. 2020 októberére már széleskörű konszenzus alakult ki, hogy a koronavírus-járvány elleni védekezés egyik legfontosabb eleme – a védőtávolság megtartása és a rendszeres alapos kézmosás mellett – a száj és az orr eltakarása.
Az akcióban résztvevő vállalatok munkatársai is maszkban dolgoznak, és szeretnék mindenki figyelmét felhívni a maszkviselés fontosságára. A csatlakozók arra is fel kívánják hívni a figyelmet, hogy a jelenlegi helyzetben még a korábbinál is fontosabb az összefogás, hiszen a járvány terjedésének megállítása közös felelősségünk.
A CIB Banknak és a kampányhoz csatlakozó vállalatoknak is kiemelten fontos ügyfeleik és kollégáik egészségének védelme, ezért kötelező a maszkviselés mindenki számára az irodákban, ügyfélszolgálati helyeken.
Szokásos évzáró összegzésünk következik.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.