A maszkhordás életet menthet! A CIB Bank kezdeményezésével az Aegon, a Decathlon, a Gaál Autóház, a McDonald’s Étterem Kecskemét (Peki Restaurant Kft.), a PwC Magyarország, az Uniomedia és a Vodafone Magyarország közösen hívják fel a figyelmet a maszkhordás fontosságára a járványhelyzetben.
A közös kiálláshoz más vállalatok és magánszemélyek is csatlakozhatnak azzal, ha a Facebook profilképükhöz hozzáadják a maszkhordást jelképező keretet, amely megtalálható a kezdeményezésről beszámoló Facebook-posztban.
A közös kiállás célja a világjárvány terjedésének csökkentése. 2020 októberére már széleskörű konszenzus alakult ki, hogy a koronavírus-járvány elleni védekezés egyik legfontosabb eleme – a védőtávolság megtartása és a rendszeres alapos kézmosás mellett – a száj és az orr eltakarása.
Az akcióban résztvevő vállalatok munkatársai is maszkban dolgoznak, és szeretnék mindenki figyelmét felhívni a maszkviselés fontosságára. A csatlakozók arra is fel kívánják hívni a figyelmet, hogy a jelenlegi helyzetben még a korábbinál is fontosabb az összefogás, hiszen a járvány terjedésének megállítása közös felelősségünk.
A CIB Banknak és a kampányhoz csatlakozó vállalatoknak is kiemelten fontos ügyfeleik és kollégáik egészségének védelme, ezért kötelező a maszkviselés mindenki számára az irodákban, ügyfélszolgálati helyeken.
Maga a bor nem nosztalgiázik, hiszen semmi köze az idehaza anno vagy akár most literes kiszerelésben kapható asztali borokhoz.
Fontos, hogy az atomenergia semmilyen módon ne váljon áldozatává az ukrajnai háború miatt kialakult politikai válságnak és vitáknak, e nélkül ugyanis lehetetlen lenne az energiaellátási krízis megoldása – szögezte le Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter New Yorkban.