Újabb COOP-termékek érdemelték ki az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használatát

2020. 09. 27., 15:00

Idén újabb három termékkörben is Érték és Minőség Nagydíj védjegyhasználattal és kitüntető címmel ismerték el a COOP sajátmárkás termékeit. Az ezúttal harmadik alkalommal kiosztott elismeréseket a COOP Jót jó áron téliszalámi és paprikás téliszalámi, a bolognai mártás alappor és a Jó nekem natúr desszertrúd termékei kapták meg.

A Magyar Termék Nagydíjat 2018-ban felváltó Érték és Minőség Nagydíj (ÉMIN) védjegy használatát és kitüntető címet a díjazott termékek forgalmazói szeptember 9-én vették át Budapesten, a jelenlegi speciális helyzetben a hagyományoktól eltérően a Vajdahunyadvárban található Mezőgazdasági Múzeumban.

Az ÉMIN védjegy azon gazdasági szervezetek elismerését és díjazását jelenti, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt, és kiemelt fontosságot tulajdonítanak a jó minőségű áruk előállításának, illetve szolgáltatások nyújtásának.

A harmadik alkalommal meghirdetetett pályázaton a COOP üzletlánc sajátmárkás termékei három termékkörben is elnyerték a védjegy használatát: a Kaiser Food Kft. által gyártott Jót jó áron téliszalámi és paprikás téliszalámi, valamint a Szilasfood Kft. által gyártott Jót jó áron bolognai mártás alappor, valamint Sole-Mizo Zrt. által gyártott COOP Jó nekem natúr desszertrúd kapta meg az elismerést.

A COOP idén is úgy döntött, hogy a gyártó partnereivel együtt veszi át a díjakat, akik egyben megkapták azok másodpéldányait is. Ezzel is azt fejezi ki az üzletlánc, hogy hisz a tiszteleten és a korrekt üzleti magatartáson alapuló partnerkapcsolatokban, valamint abban, hogy eredményeket csak összefogással lehet elérni. A COOP meggyőződése, hogy eme kitüntető cím is a kiváló partneri együttműködés gyümölcse, így a siker is közös.

Tóth Géza, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója ezzel kapcsolatban nyilatkozta: „Az elismerés megosztása egy gesztust jelent a részünkről, mivel úgy véljük, nemcsak a COOP, hanem a gyártó partnereink érdeme is, hogy ezek a sajátmárkás termékeink a díjjal is elismert magas színvonalat el tudják érni. Ez a kitüntetés legalább annyira szól nekik, mint nekünk, hiszen bár közösen alakítjuk ki a sajátmárkás termékek csomagolás és marketingjét, a termékeket ők gyártják.”

Kiemelte: a COOP évek óta elkötelezett az iránt, hogy a saját márkás termékeknél is minél magasabb, de megfizethető árú minőséget tudjon biztosítani a fogyasztóknak. „A díjat elnyert termékek a saját kategóriájukban jó forgalmú és a fogyasztóknak bátran ajánlható termékeknek számítanak” – tette hozzá.

Kiss Károlyné, az Érték és Minőség Nagydíj védjegy alapítója azt hangsúlyozta, hogy: a COOP egy olyan kereskedelmi lánc, amely számára láthatóan fontos, hogy a hazai kis és közepes vállalkozások termékeit eljutassa a fogyasztóknak. „A COOP hitvallása, üzletfilozófiája a kereskedelmi szektor szereplői számára követendő és példaértékű lehet” – emelte ki.

Imre Viktor, a Szilasfood Kft. ügyvezető igazgatója azt emelte ki, hogy: „A COOP-hoz hasonlóan szövetkezeti gyökerekkel rendelkezünk, kapcsolatunk a Coop üzletlánccal 25-30 éves múltra tekint vissza, amely folyamatosan fejlődik. A COOP olyan szerepelője az élelmiszeriparnak, amely kiemelten fókuszál a hazai gyártókra, amelyért köszönettel tartozunk nekik.” Hozzátette: a Coop sajátmárkás termékek gyártását 2010-ben kezdte el a Szilasfood, és azóta is folyamatosan bővül a termékskála. A forgalom jelenleg éves szinten a félmilliárd forinthoz közelít.

Benkő András, a Kaiser Food Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója elmondta: „már hosszú évekre tekint vissza az együttműködésünk a COOP-pal, több termékünk jelen van az üzletlánc polcain sajátmárkás csomagolásban, amelyek jelentős forgalmat generálnak.” Kiemelte: a két cég mindig is fontos volt egymás számára, folyamatosan tárgyalunk újabb együttműködési lehetőségekről, és lehet, hogy ennek újabb konkrét eredményét a COOP vásárlói hamarosan látják majd azt üzletek polcain” – árulta el.

Szentesi Sándor, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi igazgatója kiemelte: „több évtizedes együttműködésünk során számtalan terméket fejlesztettünk ki közösen.” A cég 2008 óta gyárt sajátmárkás termékeket a COOP számára széles termékportfoliót lefedve (tej, tejföl, túró, túródesszert, sajt), ami meghatározó és biztos forgalmat eredményez.

A fotón (balról jobbra): Imre Viktor, Szentesi Sándor, Tóth Géza, Benkő András és Farkas Sándor

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 22., 15:10
A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. egyik kiemelt projektje az ún. nagyon kis aktivitású radioaktív hulladékok végső elhelyezésére alkalmas, felszíni tároló létesítése a közeljövőben. Ezek a hulladékok ugyan rövid ideig sugároznak, megfelelő elhelyezésük mégis nagy körültekintést igényel.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. egyik kiemelt projektje az ún. nagyon kis aktivitású radioaktív hulladékok végső elhelyezésére alkalmas, felszíni tároló létesítése a közeljövőben. Ezek a hulladékok ugyan rövid ideig sugároznak, megfelelő elhelyezésük mégis nagy körültekintést igényel.