Több mint egymilliárd forintból újult meg két SPAR szupermarket

2020. 08. 27., 16:45

Áruházanként megközelítőleg félmilliárd forintot fordított a SPAR két üzletegysége teljes korszerűsítésre. A homlokzati megújításhoz komplex beltéri átalakítás társult, amely során mindkét áruházban egy új SPAR to Go is helyet kapott, valamint önkiszolgáló gyorskasszák segítik a bevásárlást.

„Célunk, hogy a vevőközönségünknek mindenhol modern és kényelmes vásárlási élményét kínáljuk. Ezért a települési – és a vonzáskörzetekben megmutatkozó – vásárlóerő-növekedésre figyelve és a folyamatosan változó vásárlói elvárásokat szem előtt tartva formáljuk a korszerűsített üzleteink profilját, megjelenését és termékpalettáját. Így tettünk az alsópáhoki és a Budapest, őrmezei szupermarket esetében is. Az összesen több mint 1 milliárd forintból modernizált egységekben bővebb és a speciális táplálkozási igényeket is kiszolgáló árukínálat kapott helyet. Emellett a SPAR enjoy konyhakész kényelmi termékei is elérhetővé váltak az üzletekben: a SPAR to Go pedig friss ételkínálattal várja a vásárlókat. Az önkiszolgáló kasszáknak köszönhetően pedig gyorsabb és kényelmesebb lesz a vásárlás” – mondta Maczelka Márk kommunikációs vezető.

A Balaton közelében fekvő Zala megyei üdülőfalu, Alsópáhok lakói és a településen pihenő vendégek 2020. augusztus 27-től kereshetik fel újra a Hévízi utca 18. szám alatti SPAR szupermarket áruházat. A több mint 452 millió forintos beruházásnak köszönhetően a bejárati portál és így a homlokzat, valamint az átjárhatóbbá tett belső tér is teljesen megújult. Az üzlet vásárlóterét a SPAR legújabb koncepciója szerint alakították ki, a vevőket például szellősebb, ugyanakkor praktikusabb pékáru részleg várja. A teljesen újjátervezett csemegepulthoz a kényelmesebb vásárlást elősegítő, az alacsony bútorokkal berendezett zöldség-gyümölcs- és pékáru-részlegen át lehet eljutni. Az üzletbe új grillpultot, látványpékséget és a vásárlást gyorsító önkiszolgáló pénztárakat is telepítettek. Az alsópáhoki áruház újdonságai közé tartozik, hogy a SPAR enjoy. kényelmi termékeket kínáló hűtőpultot telepítettek, valamint a pultsoron egy SPAR to Go-nak is helyet biztosítottak. A modernizált szupermarketben 24 munkatárs segíti a vevőket. Az átfogó üzlet-korszerűsítés során a környezetbarát szempontokra is ügyeltek, LED-lámpák és modern hűtők biztosítják az alacsony energiafelhasználást.

Az őrmezei lakóövezet SPAR szupermarkete közel 562 millió forintból újult meg. A Budapest XI. kerület, Balatoni úton található, teljesen korszerűsített szupermarketet augusztus 27-én bocsátották a vásárlóközönség rendelkezésére. Az áruház fő homlokzata megszépült, a komfortos vásárlói élményről pedig olyan átalakítások gondoskodtak, mint az alacsony bútorzatú, megújult külsejű csemegepult és pékáru-osztály, a modernizált koncepciójú látványpékség és az új hűtőbútorok. Az üzlet kiszolgáló pultsorában egy SPAR to Go is helyet kapott. Mint minden üzlet-felújításkor, itt is energia- és környezetbarát hűtési, világítási technológiákat építettek be. Az önkiszolgáló kasszákkal is ellátott őrmezői szupermarketben 26 munkatárs biztosítja a vásárlók minőségi kiszolgálását – olvasható a társaság közleményében.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-10 10:10:10
A munkaviszony többféleképpen szűnhet meg. Lehet munkáltatói vagy munkavállalói felmondás, de a felek közös megegyezéssel is dönthetnek a munkakapcsolat végéről. Olyan is lehetséges, hogy felmondás közös megegyezéssel? Vagy itt már valami nem stimmel? – teszi fel (és válaszolja meg) a kérdést dr. Kocsis Ildikó ügyvéd, vitarendezési szakjogász.
2024-10-09 20:09:00
A Credipass szakértői összefoglalták, hogy milyen célokra fordítható a lakástakarék-pénztárban gyűjtögetett összeg, hogy miért is érdemes egyáltalán takarékoskodásba kezdeni, és hogy mit kell tudni az egyik legfrissebb, 10 éves megtakarítási módozat előnyeiről.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS