Stratégiai üzletfejlesztési üzletágat indít a BDO Magyarország

2020. 04. 22., 13:00

Stratégiai üzletfejlesztési szolgáltatással bővül a BDO Magyarország tevékenységi köre, a cégcsoport így a korábbinál is szélesebb szolgáltatási palettával képes támogatni ügyfeleit. Az elsősorban a vállalatok növekedési céljainak megvalósítását támogató új üzletág két ügyvezető, Jánny Marianna és Kiss Zsuzsanna irányításával kezdi meg működését.

A BDO Stratégiai Üzletfejlesztési üzletága elsősorban azoknak a vállalati ügyfeleknek kínálja szolgáltatásait, akik megoldást keresnek a stratégiájuk megvalósításában történő elakadásokra, a szervezetben lévő lehetőségeik feltárására, a folyamataik optimalizálására, illetve szoftverbevezetéshez kapcsolódó változások kezelésére.

Jánny Marianna eddigi pályafutása során tizenhárom éven keresztül szerzett tapasztalatot vállalatok folyamatainak optimalizálásában, pénzügyi, számviteli és riporting rendszerek kialakításában és fejlesztésében. A BDO-hoz történő csatlakozását megelőzően tanácsadóként tervezte és vezette több cég üzlet- és szervezetfejlesztési projektjeit.

Korábban a Libri kiadói csoport gazdasági vezetőjeként a hat könyvkiadóvállalatából létrejött csoport folyamatait optimalizálta, miközben kialakította és működtette a vállalat pénzügyi, számviteli és riporting rendszereit. Ezt megelőzően a Sanoma Learning cégcsoport öt országra kiterjedő működőtőke-optimalizálási projektjét vezette.

Kiss Zsuzsanna közel két évtizedes tapasztalattal rendelkezik vállalatok folyamatainak optimalizálásában, pénzügyi, kontrolling és riporting rendszerek kialakításában. Az elmúlt 3 évben tanácsadóként elsősorban a KKV szektorban működő vállalatok fejlődését támogatta, részt vett stratégiájuk kialakításában és megvalósításában. Tevékenysége során többek között autóipari, élelmiszeripari, gépgyártó, és az elektronikai iparban működő vállalatok folyamat- és gazdálkodásfejlesztési projektjeiben, kontrolling és belső audit rendszereinek kialakításában is szerepet vállalt. Emellett számos cég vállalatirányítási rendszerének bevezetésének volt megtervezője, illetve résztvevője.

„A stratégiai üzletfejlesztési üzletág indulásával újabb fontos mérföldkőhöz értünk annak a törekvésünknek a megvalósításában, hogy ügyfeleinknek a lehető legszélesebb körű szakmai támogatást tudjunk nyújtani – mondta Gerendy Zoltán, a BDO Magyarország vezető és adótanácsadó partnere. – Mindkét új vezetőnk komoly tanácsadói múlttal a háta mögött csatlakozott a csapatunkhoz, emellett Jánny Marianna immár másfél éve dolgozik a BDO belső optimalizációs projektjein, részt vett a   BDO csoport magyarországi növekedési és digitális fejlesztési stratégiájának kidolgozásában, így az új szolgáltatás hatékonyságáról meggyőző közvetlen referenciákat is szerezhettünk.”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-01 15:10:00
2024. március 3-án (vasárnap) 9 órától 21 óráig a NAV háttérrendszerének karbantartása miatt a NAV webes felületei és a NAV-Mobil applikáció egyes szolgáltatásai nem lesznek elérhetők.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS