Új taxi társaság gördül a budapesti piacra. Az ügyfelek igényeihez igazítva tervezték meg a cég működését – mondta Varsádi Viktor, a Taxim marketingfőnöke.
A Taxim minden autójában lesz rágógumi és zsebkendő az ügyfelek számára. Olyan újdonságokat is bevezettek, mint az árgarancia szolgáltatás – írja a turizmus.com.
A Taxim prémium minőségű szolgáltatást célzott meg, úgy ítélték meg, hogy ez még piaci rés a fővárosban. A döntés előkészítéséhez piackutatást végeztek az utasok körében.
A cégnek már látható a honlapja, azonban azon információk és szolgáltatások egyelőre nem érhetők el.
Taxim-autót applikáción vagy telefonon keresztül lehet rendelni. Ha applikáción keresztül rendel az utas autót, a cég vállalja, hogy az előre kalkulált viteldíjtól csak nagyon indokolt esetben tér el. A sofőrök egyenruhát kapnak, kezdetben 50 autóval szolgálják ki az utasokat.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.