Nemzetközi színtéren is bizonyíthatnak az MDDÜ magyar mentorprogramjának kiválasztott divatmárkái

2020. 05. 06., 18:55

Lezárult a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) első magyar mentorprogramja; a résztvevő divatmárkák közül hatan már a nemzetközi mentorprogram tervezői között vannak. Elindult az MDDÜ következő magyar mentorprogramjára való jelentkezés is.

A Magyar Divat & Design Ügynökség közleményében felidézik, hogy az első magyar divat mentorprogram során tíz hazai tervező kapott lehetőséget arra, hogy elismert szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing ismereteket. A program elvégzése hozzájárult ahhoz, hogy gazdaságilag stabil és sikeres márkák jöhessenek létre.

A programot teljesítők közül hatan nemzetközi mentorprogramban fejleszthetik tovább vállalkozásukat. Míg a magyar mentoring a stabil hazai működéshez szükséges tudásra helyezi a hangsúlyt, addig a nemzetközi program a külföldi piacokon való érvényesülést előmozdító ismeretekkel segíti a résztvevőket, hozzájárulva az exporttevékenységük növeléséhez és ezáltal az országimázs erősítéséhez is.

A Camera Nazionale della Moda Italiana által kiválasztott mentoráltak – a ZIA, a MERO, Alma Vetlenyi, Nini Molnar, Kata Szegedi és a The Four – 2021 végére teljesítik a programot, amelyet követően már a nemzetközi piacokon is bemutathatják a termékeikben rejlő potenciált; a koronavírus-járvány miatt a workshopok, valamint one-to-one találkozók online formában indultak el. A program további lépéseit – a gyárlátogatásokat, szakmai konzultációkat – az aktuális helyzetet mérlegelve folytathatják a mentorált márkák.

A program során szakmai szempontokat figyelembe véve a mentorok döntést hoznak arról, hogy melyek azok a márkák, amelyek már készen állnak az első nagy külföldi szereplésre: az általuk kiválasztott tervezők fogják hazánkat képviselni a legközelebbi Milano Fashion Weeken, amelyen egy állandó kiállításon, valamint egy divatbemutatón mutathatják be kollekciójukat, utat nyitva a nemzetközi értékesítési lehetőségek előtt.

Bata-Jakab Zsófiát, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője elmondta: az, hogy a magyar mentoring résztvevői közül hat márkát is alkalmasnak találtak arra, hogy bekerüljön a nemzetközi mentorprogramba, azt jelzi, hogy a magyar szakértők által menedzselt képzési program jó alapot nyújt a nemzetközi mentoringhoz.

Mindeközben elindult az új magyar divat mentorprogram is. Az új mentorprogramba való bekerülés feltétele a nyílt szakmai pályázaton való részvétel, amelynek részletei ezen a linken érhetők el. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-19 06:30:00
A bankok azonnal ki akarják használni az állami támogatással jövőre induló új kölcsönöket: a munkáshitel már a januári nyitáskor igényelhető lesz, és falusi lakásfelújítási hitelt is több pénzintézet kínálja majd – derül ki a Bank360.hu felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS