Megmenekült a Szarvasi márka, évi 100 ezer kávéfőzőt adnának el

2019. 09. 02., 19:15

Nem csak az a cél, hogy a Szarvasi márkát életben tartsák, hanem a gyártási folyamat stabilizálása mellett a termékpalettát is meg akarják újítani.

A felszámolás alatt lévő Szarvasi Vas-Fémipari Zrt. (Vasipari) célja korábban is a hagyományos kávéfőző gyártásának megújítása volt, azonban a Vasipari lámpa gyártási tevékenységében kialakult nehézségek mellett erre már nem maradt lehetősége és tőkéje a múltban.

A Vasipari Zrt. fizetésképtelenségi helyzetében a tevékenység továbbvitele megkérdőjeleződött, azonban külső befektető bevonásával létrejött együttműködői kör már hónapok óta azon dolgozik, hogy fennmaradjon a nagymúltú Szarvasi név, folytatódjon a hagyományos termékek gyártása és munkahelyet biztosítson az elbocsájtott dolgozók egy részének.

Ennek fényében jött létre a Szarvasi Háztartásigép Kft., hogy életben tartsa a Szarvasi márkanevet és megújítsa a kávéfőző gyártást. A Szarvasi Háztartásigép Kft. együttműködve a gyártást végző Deerplast Kft.-vel és a Vasipari néhány korábbi alkatrész beszállítójával újraszervezte a gyártási folyamatot.

A Szarvasi Háztartásigép Kft. együttműködő partnerével együtt 58, korábbi Vasipari dolgozónak biztosít munkahelyet.

Takács Zoltán, a Szarvasi Háztartásigép Kft. ügyvezetőjének célja nem csupán a nagymúltú Szarvasi márka életben tartása, de a gyártási folyamat stabilizálása, a termékpaletta megújítása egyaránt. A társaság eltökélt abban, hogy megerősítsék a kávéfőzőgépek piaci pozícióját a magyar piacon, éves szinten nagyságrendileg 100 ezer kávéfőző eladását tervezik.

A Szarvasi Háztartásigép Kft. jelenleg 6 típusú kávéfőzőgépet gyártat és forgalmaz 30 különböző színben. A termékek megvásárolhatók a kereskedelmi hálózatokban, a kávéfőzőgépek ott vannak többek között a Spar, Tesco, Euronics, Auchan, Metro polcain, a legtöbb magyarországi műszaki üzletben, valamint e-kereskedés weboldalain.

A Szarvasi Háztartásigép Kft. szerződött partnereinél ellátja a garanciális szolgáltatást, az új termékekre vonatkozó gyártói garancia esetében pedig a Deerplast Kft. jár el.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS