Információszerzés kényelmesen, űrlapok segítségével

Információszerzés kényelmesen, űrlapok segítségével
2024. 07. 24., 06:00

Amikor elindítunk egy vállalkozást, meg kell terveznünk az indulás költségeit, számolnunk kell a rendszeres kiadásokkal és kalkulálni kell a bevétellel is annak érdekében, hogy pénzügyi szempontból eredményesek legyünk. Ehhez elengedhetetlen egy jól működő marketingstratégia kialakítása, amelynek kivitelezéséhez szükség van a felhasználók bizonyos adataira. Ezekre a legkönnyebben űrlapok használatával tehetünk szert. Nézzük most meg, milyen előnyökkel rendelkeznek ezek!

Ezért hasznosak az űrlapok

Ma már szinte minden weboldalon találunk űrlapot, amely legtöbbször a kapcsolatfelvételt vagy az ajánlatkérést teszi lehetővé, de természetesen más funkciókkal is rendelkezhet. Ha szeretnénk a lehető legkevesebb munkával a weboldalunkba ágyazni, érdemes előfizetni a FunnelFlow marketingautomatizációs szoftverére, amely a sablonoknak hála roppant egyszerűen kezelhető.

Az űrlapok számos előnyös tulajdonsággal rendelkeznek. Használatukkal azonnal, problémamentesen, hibák nélkül valósulhat meg a kapcsolatfelvétel (szemben például egy fel nem vett telefonnal vagy egy rossz címzettnek küldött e-maillel, amely sohasem ér célba). Az ügyfelekről az űrlapon keresztül érkező új információkat aztán vadiúj marketingkampányokhoz használhatjuk fel. Az említett szoftvernek hála akár automatizált módon.

Mire jó még a kapcsolatfelvételi űrlap?

Egy űrlap amilyen egyszerű és könnyen létrehozható, olyan sok mindenben lehet a segítségünkre. Az általános kapcsolatfelvételen túl számos más célra is megfelelő. A látogatók általa kérhetnek tőlünk például árajánlatot, technikai segítséget, jelezhetnek problémát vagy feliratkozhatnak a hírlevélre is.

Az összetettebb űrlapok legördülő listákat vagy jelölőnégyzeteket is tartalmazhatnak, így a válaszadás garantáltan hibamentes lesz. Egy eseményre, képzésre, workshopra vagy egyéb programra való regisztráció hatékony megvalósítására ugyancsak alkalmas az űrlap, ahol a jelentkezők választhatnak például a rendelkezésre álló helyszínekből, időpontokból, menüből.

A kapcsolatfelvételi űrlap megfelelő felmérések, kérdőíves kutatások lebonyolítására, illetve vélemények, visszajelzések is kérhetők általuk, amelyeket aztán referenciaként is felhasználhatunk a weboldalon. Egy regisztráció, foglalás vagy termék/szolgáltatás megrendelése esetén visszaigazoló e-mailt is érdemes küldeni, amelyben megerősítjük a vásárlást vagy a foglalást, illetve szükség esetén közöljük az utalási adatokat.

Látogatóból vásárló percek alatt

Láthatjuk, mennyi mindenre jó egy űrlap. Használatával tévedések nélkül, azonnal és egyszerűen szerezhetjük meg a szükséges információkat az ügyfelektől, és ehhez még csak nem is kell naphosszat a számítógép vagy a telefon mellett ülnünk. A számos kiváló funkcióval rendelkező marketingautomatizációs szoftvernek hála pedig a válaszlevelek küldésével és az egyéb lépések megtételével sem kell bajlódnunk, hiszen ezeket a rendszer elvégzi helyettünk.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 03., 15:55
Több mint 900 jelölést mérlegelve választották ki azt a 30 művészt, sportolót, újságírót, oktatót és tudóst, akik közül tízen vehetik majd át a Prima Primissimákat és húszan a Primákat megillető kisplasztikát és az idén jelentősen megemelt pénzdíjat december 6-án a Művészetek Palotájában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS