Amikor elindítunk egy vállalkozást, meg kell terveznünk az indulás költségeit, számolnunk kell a rendszeres kiadásokkal és kalkulálni kell a bevétellel is annak érdekében, hogy pénzügyi szempontból eredményesek legyünk. Ehhez elengedhetetlen egy jól működő marketingstratégia kialakítása, amelynek kivitelezéséhez szükség van a felhasználók bizonyos adataira. Ezekre a legkönnyebben űrlapok használatával tehetünk szert. Nézzük most meg, milyen előnyökkel rendelkeznek ezek!
Ezért hasznosak az űrlapok
Ma már szinte minden weboldalon találunk űrlapot, amely legtöbbször a kapcsolatfelvételt vagy az ajánlatkérést teszi lehetővé, de természetesen más funkciókkal is rendelkezhet. Ha szeretnénk a lehető legkevesebb munkával a weboldalunkba ágyazni, érdemes előfizetni a FunnelFlow marketingautomatizációs szoftverére, amely a sablonoknak hála roppant egyszerűen kezelhető.
Az űrlapok számos előnyös tulajdonsággal rendelkeznek. Használatukkal azonnal, problémamentesen, hibák nélkül valósulhat meg a kapcsolatfelvétel (szemben például egy fel nem vett telefonnal vagy egy rossz címzettnek küldött e-maillel, amely sohasem ér célba). Az ügyfelekről az űrlapon keresztül érkező új információkat aztán vadiúj marketingkampányokhoz használhatjuk fel. Az említett szoftvernek hála akár automatizált módon.
Mire jó még a kapcsolatfelvételi űrlap?
Egy űrlap amilyen egyszerű és könnyen létrehozható, olyan sok mindenben lehet a segítségünkre. Az általános kapcsolatfelvételen túl számos más célra is megfelelő. A látogatók általa kérhetnek tőlünk például árajánlatot, technikai segítséget, jelezhetnek problémát vagy feliratkozhatnak a hírlevélre is.
Az összetettebb űrlapok legördülő listákat vagy jelölőnégyzeteket is tartalmazhatnak, így a válaszadás garantáltan hibamentes lesz. Egy eseményre, képzésre, workshopra vagy egyéb programra való regisztráció hatékony megvalósítására ugyancsak alkalmas az űrlap, ahol a jelentkezők választhatnak például a rendelkezésre álló helyszínekből, időpontokból, menüből.
A kapcsolatfelvételi űrlap megfelelő felmérések, kérdőíves kutatások lebonyolítására, illetve vélemények, visszajelzések is kérhetők általuk, amelyeket aztán referenciaként is felhasználhatunk a weboldalon. Egy regisztráció, foglalás vagy termék/szolgáltatás megrendelése esetén visszaigazoló e-mailt is érdemes küldeni, amelyben megerősítjük a vásárlást vagy a foglalást, illetve szükség esetén közöljük az utalási adatokat.
Látogatóból vásárló percek alatt
Láthatjuk, mennyi mindenre jó egy űrlap. Használatával tévedések nélkül, azonnal és egyszerűen szerezhetjük meg a szükséges információkat az ügyfelektől, és ehhez még csak nem is kell naphosszat a számítógép vagy a telefon mellett ülnünk. A számos kiváló funkcióval rendelkező marketingautomatizációs szoftvernek hála pedig a válaszlevelek küldésével és az egyéb lépések megtételével sem kell bajlódnunk, hiszen ezeket a rendszer elvégzi helyettünk.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.