Hogyan alakulnak az árak irodaköltöztetés esetén?

Hogyan alakulnak az árak irodaköltöztetés esetén?
2024. 07. 01., 06:30

A legtöbb cég életében eljön az a pillanat, amikor új irodahelyiség után kell nézni. Ilyenkor kétségtelen, hogy profi segítséghez fordulunk, hiszen az értékes berendezések szállítása nagy fokú szakértelmet igényel. De vajon mennyibe kerül egy ilyen projekt?

Nagy ára van az irodaköltöztetésnek?

Sokszor egy efféle befektetést nehéz megítélni, hiszen az is drága lenne, ha a megfelelő bánásmód és tudás hiányában kárt okoznánk az eszközeinkben. Az üzleti élethez tartozó berendezések javítása vagy éppen cseréje igencsak borsos árakon mozoghat. Ennek tükrében az irodaköltöztetés kiszervezése még kedvezőbbnek tűnhet. Igénylése révén biztonságban tudhatjuk az ingóságainkat, valamint gyorsan birtokba vehetjük az új irodát.

A Visszuk.hu csapata az elmúlt évek során több tízezer négyzetméternyi irodát költöztetett át sikeresen, és jól ismerik a szakma összes csínját-bínját. Az egyeztetések megkezdésekor felajánlják az ingyenes előzetes helyszíni felmérés lehetőségét, mely által realizálhatják, hogy milyen körülmények várhatóak a munka során. A látottak fényében valóban pontos árajánlatot készíthetnek el.

Legtöbbször nem az iroda alapterülete mérvadó, sokkal inkább a szállítandó tárgyak listája. Épp ezért kérik a szakemberek, hogy tüzetesen gondoljuk át, hogy miket szeretnénk magunkkal vinni, mert mindezek fuvarozása befolyásolja igazán, hogy milyen ütemű lesz a folyamat.

Jellemzően így néz ki a díjszabás

Az irodaköltöztetés végösszege több tényezőből áll össze. Már eleve az lényeges, hogy távolsági költöztetésről van-e szó, vagy Budapesten belül igényeljük a fuvart. A főváros esetében nincsenek kilométerdíjak, így ez a tétel nem kerül fel a számlára.

Az is fontos, hogy mekkora kapacitású teherautót választunk, illetve szempont még a munkában résztvevő szakemberek száma. A sofőr adott, de hány rakodóra van szükségünk? Kiemelnénk, hogy más az árazás a 3,5 tonnás teherautóknál, mint a 7,5 vagy 12 tonnás kocsik kategóriájában.

Itt jön a képbe a bútorok típusa és mennyisége, hiszen ezen tényezők meghatározhatják a költöztetéshez használt autó méretét. Továbbá ide sorolható még a kiállási díj. Egyes vállalatok hétvégéken is a megszokott árakkal dolgoznak, ezért örömhír, hogy emiatt nem jelenik meg a végösszegben ezzel összefüggő felár.

Egyéb költségek is felmerülhetnek

Irodaköltöztetés esetén sem tudjuk elkerülni a parkolási díjat, ezért ezt a tételt is érdemes észben tartani. Mindenképp tájékozódjunk, hogy az adott területre szükséges-e behajtási engedély, mivel ennek igényléséről és kifizetéséről nekünk kell gondoskodni.

Hajlamosak lehetünk megfeledkezni a csomagolóanyagok beszerzésére szánt összegről és a biztosítás díjáról, pedig olykor ezek sem elenyészőek. Végezetül a nehéz berendezések mozgatása és a műtárgyak költöztetése is többletköltségekkel járhat. Habár most összeszedtük a leggyakrabban megjelenő tételeket, mindenképp beszéljük át a díjszabást a választott cég szakembereivel, hogy elkerülhessük a félreértéseket!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 03., 15:55
Több mint 900 jelölést mérlegelve választották ki azt a 30 művészt, sportolót, újságírót, oktatót és tudóst, akik közül tízen vehetik majd át a Prima Primissimákat és húszan a Primákat megillető kisplasztikát és az idén jelentősen megemelt pénzdíjat december 6-án a Művészetek Palotájában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS