A legtöbb cég életében eljön az a pillanat, amikor új irodahelyiség után kell nézni. Ilyenkor kétségtelen, hogy profi segítséghez fordulunk, hiszen az értékes berendezések szállítása nagy fokú szakértelmet igényel. De vajon mennyibe kerül egy ilyen projekt?
Nagy ára van az irodaköltöztetésnek?
Sokszor egy efféle befektetést nehéz megítélni, hiszen az is drága lenne, ha a megfelelő bánásmód és tudás hiányában kárt okoznánk az eszközeinkben. Az üzleti élethez tartozó berendezések javítása vagy éppen cseréje igencsak borsos árakon mozoghat. Ennek tükrében az irodaköltöztetés kiszervezése még kedvezőbbnek tűnhet. Igénylése révén biztonságban tudhatjuk az ingóságainkat, valamint gyorsan birtokba vehetjük az új irodát.
A Visszuk.hu csapata az elmúlt évek során több tízezer négyzetméternyi irodát költöztetett át sikeresen, és jól ismerik a szakma összes csínját-bínját. Az egyeztetések megkezdésekor felajánlják az ingyenes előzetes helyszíni felmérés lehetőségét, mely által realizálhatják, hogy milyen körülmények várhatóak a munka során. A látottak fényében valóban pontos árajánlatot készíthetnek el.
Legtöbbször nem az iroda alapterülete mérvadó, sokkal inkább a szállítandó tárgyak listája. Épp ezért kérik a szakemberek, hogy tüzetesen gondoljuk át, hogy miket szeretnénk magunkkal vinni, mert mindezek fuvarozása befolyásolja igazán, hogy milyen ütemű lesz a folyamat.
Jellemzően így néz ki a díjszabás
Az irodaköltöztetés végösszege több tényezőből áll össze. Már eleve az lényeges, hogy távolsági költöztetésről van-e szó, vagy Budapesten belül igényeljük a fuvart. A főváros esetében nincsenek kilométerdíjak, így ez a tétel nem kerül fel a számlára.
Az is fontos, hogy mekkora kapacitású teherautót választunk, illetve szempont még a munkában résztvevő szakemberek száma. A sofőr adott, de hány rakodóra van szükségünk? Kiemelnénk, hogy más az árazás a 3,5 tonnás teherautóknál, mint a 7,5 vagy 12 tonnás kocsik kategóriájában.
Itt jön a képbe a bútorok típusa és mennyisége, hiszen ezen tényezők meghatározhatják a költöztetéshez használt autó méretét. Továbbá ide sorolható még a kiállási díj. Egyes vállalatok hétvégéken is a megszokott árakkal dolgoznak, ezért örömhír, hogy emiatt nem jelenik meg a végösszegben ezzel összefüggő felár.
Egyéb költségek is felmerülhetnek
Irodaköltöztetés esetén sem tudjuk elkerülni a parkolási díjat, ezért ezt a tételt is érdemes észben tartani. Mindenképp tájékozódjunk, hogy az adott területre szükséges-e behajtási engedély, mivel ennek igényléséről és kifizetéséről nekünk kell gondoskodni.
Hajlamosak lehetünk megfeledkezni a csomagolóanyagok beszerzésére szánt összegről és a biztosítás díjáról, pedig olykor ezek sem elenyészőek. Végezetül a nehéz berendezések mozgatása és a műtárgyak költöztetése is többletköltségekkel járhat. Habár most összeszedtük a leggyakrabban megjelenő tételeket, mindenképp beszéljük át a díjszabást a választott cég szakembereivel, hogy elkerülhessük a félreértéseket!
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.