Ez volt a Windoor Cégcsoport eddigi legdrágább beruházása

Ez volt a Windoor Cégcsoport eddigi legdrágább beruházása
Szerdahelyi Csaba  |  2021. 12. 10., 11:33

Stabilizálni szeretném az idén beindított két üzleti vállalkozásom – mondta az Üzletemnek Péntek Károly, a Windoor Cégcsoport tulajdonosa.

CÉGES LEGEK sorozatunk 14. cikkében a Windoor Cégcsoport legjeit Péntek Károly tulajdonos osztja meg az olvasóval. (Károly idén az Év Fiatal Vállalkozója FIVOSZ-elismerést érdemelte ki.)

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

Soha nem dőlhetsz hátra, mert mindig érnek meglepetések. Tavaly év elején jelent meg a COVID-19 járvány az életünkben, amely teljesen átformálta a személyes kapcsolattartást mind a beszállítókkal, mind az ügyfelekkel. Felértékelődött az emberek egészsége – egy lakásfelújítás, építkezés vagy gépkocsi vásárlás csak másodlagos dolog lett.

Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:

A vendéglátóiparnak sokkal nagyobb kihívást jelent a járvány, magasabb alkalmazkodást igényel. Egy kávézót is üzemeltetünk, ahol kifejezetten nehéz volt a baristák megtartása úgy, hogy zárva volt a vendéglátó egység vagy éppen csak elvitelre volt lehetőség.

A jövő év LEGFONTOSABB célkitűzése:

Stabilizálni szeretném az idén beindított két üzleti vállalkozásom (Honda autószalon és szerviz, 6 beállásos önkiszolgáló autómosó) alapjait. Szeretném, ha remek munkatársaim önállóan működtetnék, hogy további cégek felépítésén tudjak dolgozni.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

Öt évvel ezelőtt megvásároltunk egy 3 szintes 1.200 négyzetméteres irodaházat, amelybe másfél évnyi felújítást követően költöztünk át, itt Magyarország egyik legnagyobb nyílászáró bemutatótermét alakítottuk ki. Az ügyfelek személyesen is megnézhetik, megérinthetik a különböző színű és felületű termékeket, nem katalógusból kell választaniuk. Büszkék vagyunk az impozáns épületre.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:

Amikor hétfő reggel mondanak fel a kollégák és azonnali hatállyal.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

Nem drasztikus, de kihívást jelentő volt kollégáim számára, ahogy fokozatosan új irányok felé nyitottam. Szerencsés vagyok, hogy van egy stabil, önálló csapatom, akik jól menedzselik nyílászárós cégem működését.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

Időmenedzsment, HR megoldások, technológiai fejlesztés.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A 2021-ben megnyitott Honda szalon és szerviz.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:

Gépesítésre, mert egyre nehezebb jó munkatársakat találni. Ahol a gépi munkaerő kiválthatja az emberit, ott ezt meg kell lépni. 

A LEGERŐSEBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:

Gyorsaságunkkal és rugalmasságunkkal tudjuk legyőzni a legnagyobb konkurenciánkat. Jól átgondolt, erős marketingünk is nagyban hozzájárul sikerünkhöz.

Ezzel a LEGBONYULTABB ma megbirkózni az üzleti életben:

A munkaerőhiány mindenkit érint, a jó szakemberek megtalálása és megtartása nagy kihívás a vállalkozás életében.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS