Budapesten is kormányablakbusz segíti az ügyintézést

2020. 06. 19., 14:30

Szombattól Budapesten is kormányablakbusz áll az ügyfelek szolgálatába a személyi okmányokkal kapcsolatos gyorsabb és kényelmesebb ügyintézésért – közölte a fővárosi kormányhivatal pénteken az MTI-vel.

A nyár végéig a hétvégéken kitelepülő „mobil kormányablak” frekventált helyszíneken biztosít lehetőséget az ügyintézésre.

A kormányablakbusz a mostani hétvégén 8 és 16 óra között a IX. kerületi Lurdy Ház bevásárlóközpont parkolójában várja az ügyfeleket. A helyszínen ügyfélkapu-regisztrációra, személyi okmányokkal (személyi igazolvány, lakcímkártya, jogosítvány, útlevél) és diákigazolványhoz szükséges NEK-regisztrációval kapcsolatos ügyintézésre lesz lehetőség.

A buszban igényelt igazolványokat – a helyszínen átvehető lakcímkártyát és az ideiglenes személyi igazolványt kivéve – postai úton kézbesítik.

A kormányhivatal a további helyszínekről és időpontokról a www.kormanyablak.hu oldalon és Facebook-oldalán ad tájékoztatást a későbbiekben. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS