Bővítik a Mol Bubi közbringarendszert

Bővítik a Mol Bubi közbringarendszert
2022. 05. 02., 17:36

Bővítik a csaknem egy évvel ezelőtt megújult Mol Bubi közbringarendszert: a Budapesti Közlekedési Központ új kerékpárokat szerez be és új gyűjtőállomásokat is létesítenek – jelentette be Karácsony Gergely főpolgármester hétfőn budapesti sajtótájékoztatón.

A koronavírus-járvány megváltoztatta a közlekedési szokásainkat, ennek egyik pozitív eleme, hogy a kerékpáros közlekedés világszerte, így Budapesten is nagy mértékben növekedett – mondta Karácsony Gergely, kiemelve: ezt a növekedést szeretnék szolgálni azzal, hogy biztonságos kerékpáros infrastruktúrát építenek ki a fővárosban.

A főpolgármester a VIII. kerületben, a Práter utca és Szigony utca kereszteződésében újonnan létesített Mol Bubi állomásnál tartott sajtótájékoztatón közölte azt is, hogy a józsefvárosi önkormányzat finanszírozásával a kerületben öt új gyűjtőállomást hoztak létre.

Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója bejelentette: újabb 900 kerékpárral és 75 gyűjtőállomással bővítik a Mol Bubi rendszert. Az első 350 kerékpár a idei év második félévében érkezik majd meg - közölte.

Walter Katalin elmondta: jelenleg 1560 bicikli használható a rendszerben és 162 állomás van Budapesten.

A közbringarendszernek már 126 ezer regisztrált felhasználója van, áprilisban 12 ezer új regisztráció volt - ismertette, hozzátéve: a napi bérlések száma meghaladja a 5700-at. (MTI)

(Fotó: MTI/Balogh Zoltán)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-07 18:07:00
A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az IKEA, a Masterplast, a Richter, a Spar és a Tesco érdemelte ki az Effekt 2030 díjat, az Aldi és a Vodafone különdíjat nyert, a Körber pedig megszerezte a közönségdíjat. A nyertesek az Effekteam október 7-én megrendezett ESG konferenciájának keretében vehették át a szakmai elismeréseket.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS