Átalakulóban a GreenGo cégvezetése és a flotta

2021. 11. 03., 20:15

Átalakítja cégvezetését Budapest első, kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója, a GreenGo: új ügyvezetővel, az alapító új felelősségi körrel, valamint új marketingvezetővel bővül a cég HR fronton. A magyar startup nem pusztán a cégvezetésben változtat, de a flottájában is újít. A cég fokozatos ütemben cseréli le nagyobb hatótávolságú modellekre az autókat. Az év vége pedig elhozza az 5. születésnapot is a GreenGo számára.

Októbertől jelentős változások történtek a GreenGo vezetésében. Új ügyvezetőként lépett előre Ádám Boglárka, korábbi marketingvezető.

„A GreenGo a fővárosi mobilitás terjedésében és egy környezettudatosabb, fenntarthatóbb jövő kialakításában játszik rendkívül fontos szerepet. A folyamatos fejlődés mellett további célom, hogy az eddigi előremutató visszajelzéseket beépítve még többen használják elektromos autóinkat és a greengózást még inkább közösségi élménnyé varázsoljuk, valamint a szolgáltatásunkat igénybe vevők bizalmát és elégedettségét tovább növeljük. Hiszek abban, hogy minden ember maga alakítja a saját környezetét apró, tudatos lépések megtételével” – mondja Ádám Boglárka ügyvezető.

Az alapító és korábbi ügyvezető Michaletzky Bálint ezentúl, mint fejlesztési vezető felel majd a GreenGo innovációs irányaiért és a felhasználói élmény növeléséért.

(Michaletzky Bálint is részt vett az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában. A sorozat 186. interjúját IDE KATTINTVA olvashatja el.)

„A cégvezetési feladatokat átadtam Boglárkának, hogy inkább a szakmai kérdésekkel, fejlesztési feladatokkal tudjak foglalkozni. Boglárkát természetesen támogatni fogom ügyvezetői feladataiban, valamint azon fogok dolgozni, hogy a fejlesztési igényeket becsatornázzam, illetve a megvalósítás során a fejlesztést levezényeljem. Ezen kívül azon leszek, hogy  minél több városban tudjuk elindítani a GreenGo e-carsharing szolgáltatását” – mondja terveiről Michaletzky Bálint fejlesztési vezető.

Új marketingvezetőként pedig Koltai Dóra érkezett, aki korábban telekommunikációs és média cégeknél szerzett marketingvezetői tapasztalatot.

„Nagyon örülök, hogy egy olyan vállalathoz és márkához társulhatok, amely értékrendje hozzám személyesen is közel áll, és közösen tehetünk egy környezettudatosabb életmódért. Az a célom, hogy a GreenGo márkát olyan szilárd és konzisztens stratégiára építsük, amelynek következtében 100 százalékban elektromos flottánk még több ember számára lesz kézenfekvő és tudatos választás a közlekedésben" – mondja Koltai Dóra. 

A cégvezetés mellett folyamatosan változik a GreenGo flottája is. A jelenleg 320 autóból álló flottát fokozatosan cseréli le nagyobb akkumulátorral rendelkező modellekre a cég Budapesten. Az új személygépkocsik lehetővé teszik az eddigi 100-140 km helyett az akár dupla távolság megtételét is egyetlen töltéssel.

Ez a várakozások szerint még inkább növeli majd a gyors, hatékony, fenntartható és megfizethető, autómegosztáson alapuló közlekedési formát kínáló GreenGo felhasználói körét. A szolgáltatást igénybe vevők ugyanis egyre gyakrabban használják hosszabb, városon kívüli, akár több napos vidéki utakra a GreenGo autóit.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS