Átalakítja cégvezetését Budapest első, kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója, a GreenGo: új ügyvezetővel, az alapító új felelősségi körrel, valamint új marketingvezetővel bővül a cég HR fronton. A magyar startup nem pusztán a cégvezetésben változtat, de a flottájában is újít. A cég fokozatos ütemben cseréli le nagyobb hatótávolságú modellekre az autókat. Az év vége pedig elhozza az 5. születésnapot is a GreenGo számára.
Októbertől jelentős változások történtek a GreenGo vezetésében. Új ügyvezetőként lépett előre Ádám Boglárka, korábbi marketingvezető.
„A GreenGo a fővárosi mobilitás terjedésében és egy környezettudatosabb, fenntarthatóbb jövő kialakításában játszik rendkívül fontos szerepet. A folyamatos fejlődés mellett további célom, hogy az eddigi előremutató visszajelzéseket beépítve még többen használják elektromos autóinkat és a greengózást még inkább közösségi élménnyé varázsoljuk, valamint a szolgáltatásunkat igénybe vevők bizalmát és elégedettségét tovább növeljük. Hiszek abban, hogy minden ember maga alakítja a saját környezetét apró, tudatos lépések megtételével” – mondja Ádám Boglárka ügyvezető.
Az alapító és korábbi ügyvezető Michaletzky Bálint ezentúl, mint fejlesztési vezető felel majd a GreenGo innovációs irányaiért és a felhasználói élmény növeléséért.
(Michaletzky Bálint is részt vett az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában. A sorozat 186. interjúját IDE KATTINTVA olvashatja el.)
„A cégvezetési feladatokat átadtam Boglárkának, hogy inkább a szakmai kérdésekkel, fejlesztési feladatokkal tudjak foglalkozni. Boglárkát természetesen támogatni fogom ügyvezetői feladataiban, valamint azon fogok dolgozni, hogy a fejlesztési igényeket becsatornázzam, illetve a megvalósítás során a fejlesztést levezényeljem. Ezen kívül azon leszek, hogy minél több városban tudjuk elindítani a GreenGo e-carsharing szolgáltatását” – mondja terveiről Michaletzky Bálint fejlesztési vezető.
Új marketingvezetőként pedig Koltai Dóra érkezett, aki korábban telekommunikációs és média cégeknél szerzett marketingvezetői tapasztalatot.
„Nagyon örülök, hogy egy olyan vállalathoz és márkához társulhatok, amely értékrendje hozzám személyesen is közel áll, és közösen tehetünk egy környezettudatosabb életmódért. Az a célom, hogy a GreenGo márkát olyan szilárd és konzisztens stratégiára építsük, amelynek következtében 100 százalékban elektromos flottánk még több ember számára lesz kézenfekvő és tudatos választás a közlekedésben" – mondja Koltai Dóra.
A cégvezetés mellett folyamatosan változik a GreenGo flottája is. A jelenleg 320 autóból álló flottát fokozatosan cseréli le nagyobb akkumulátorral rendelkező modellekre a cég Budapesten. Az új személygépkocsik lehetővé teszik az eddigi 100-140 km helyett az akár dupla távolság megtételét is egyetlen töltéssel.
Ez a várakozások szerint még inkább növeli majd a gyors, hatékony, fenntartható és megfizethető, autómegosztáson alapuló közlekedési formát kínáló GreenGo felhasználói körét. A szolgáltatást igénybe vevők ugyanis egyre gyakrabban használják hosszabb, városon kívüli, akár több napos vidéki utakra a GreenGo autóit.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.