Idén is folytatódik a Bridge Budapest kezdeményezése, amelynek keretében arra kérik az üzleti szereplőket, hogy álljanak társadalmi ügyek mellé.
Május elseje már nem csak a munka ünnepe, hanem az a nap is, amikor szeretnék, ha minden üzleti szereplő végiggondolná, hogy rendelkezett-e az adója 1 százalékról társadalmi kezdeményezések számára, és van-e tudatos stratégiája arra, hogyan támogat ügyeket az egész év folyamán. Mert jól segíteni így lehet: rendszeresen és következetesen.
Az üzleti szereplők a személyi jövedelemadójuk 1+1 százalékán túl, sok más módon is tudnak tenni ezért. Itt olyan egyszerű dolgokra kell gondolni, ami mindannyiuk rendelkezésére áll, csak eddig talán nem tekintettek rájuk támogatási forrásként: adhatnak 1 százaléknyit az idejükből, a tudásukból, az eszközeikből vagy akár a jövedelmükből is. Ez a Harmadik 1 százalék.
A Harmadik 1 százalékot nem az adóbevallásukban kell keresni, hanem a naptárukban, a jó szándékaik és a saját erőforrásaik között.
A tudatos adás üzleti haszonnal is jár: magasabb profit, jobb egyéni teljesítmény, hatékonyabb munkavégzés a jellemző azokra az üzleti szereplőkre, akik számára ez az adási attitűd magától értetődő, és az üzleti kultúrájuk része.
A Bridge Budapest készített egy online tervezőt és egy rövid edukációs videót is, amelyek segítségével bárki könnyedén megtervezheti a Harmadik 1 százalékát.
Harmadik 1 százalék tervező és további információ: https://bit.ly/37NQwVr
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.