A Deloitte lett a világ első számú tanácsadó szolgáltatója

2022. 07. 21., 13:27

A Gartner 2022 júniusi Gartner Market Share Analysis: Consulting Services, Worldwide című jelentése alapján, idén is a Deloitte került az első helyre a bevételen alapuló rangsorban. A tanácsadó cég, amely nemrégiben a Gartner 2022-es szolgáltatói minősítése során a legmagasabb, „Strong vendor” minősítést is megkapta, az üzleti és technológiai tanácsadási szolgáltatások tekintetében is az első helyre került. A Deloitte ezzel már 11. alkalommal lett az első számú tanácsadó szolgáltató.

„Úgy gondoljuk, elsősorban annak köszönhető, hogy a Deloitte a legmagasabb szintre értékelt szolgáltató lett a tanácsadási bevételek alapján, hogy a szolgáltatásainkkal jelentős értéket teremtünk az ügyfeleink számára és kiemelkedő transzformációs hatást tudunk biztosítani. Továbbra is gyorsabban növekszünk, mint a tanácsadói piac átlagosan, aminek a kulcsa, hogy kombinálni tudjuk az iparági szakértelmünket, a szolgáltatásaink széles skáláját és szakértőink kreativitását” – mondta Sam Balaji, a Deloitte tanácsadási üzletágának globális vezetője.

„A globális eredményekkel összhangban Magyarországon is jelentősen nőtt a tanácsadási üzletágunk, ami elsősorban a technológiai tanácsadási terület bővülésének köszönhető. Az elmúlt egy évben közel 100 fővel bővült a csapatunk, amivel Magyarország és a régió egyik legnagyobb digitális ügynökségévé váltunk és ezzel az ügyfeleink legösszetettebb technológiai kihívásaira is tudunk megoldásokat nyújtani” – tette hozzá Komjáthy Csaba, a Deloitte Magyarország tanácsadási üzletágának vezető partnere.

A jelentés szerint a Deloitte piaci részesedése 12,4 százalék, amivel a legnagyobb 4,8 milliárd dolláros árbevételt érte el. A teljes tanácsadási piac 16,4 százalékos növekedést ért el, ezzel szemben a Deloitte kiemelkedő módon 19,9 százalékkal tudta növelni üzletága méretét.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS