A Budapest Parkot és a Sziget Fesztivált is a Főtaxi csoport szolgálja ki

2019. 07. 16., 12:31

A Főtaxi csoport ebben az évben is dinamikusan növelte fuvarszámát, amit többek között az idén kötött új partneri megállapodásoknak is köszönhet.

A cégcsoport két legújabb szerződött partnere a Budapest Park és a Sziget Fesztivál, amelyek fuvarigényeit az ország legnagyobb, mintegy 2000 autót számláló flottájával szolgálják ki. A cég nagy gondot fordít a fenntartható működésre is, ami érdekében év elején indította el Elektromobilitási Programját. Ennek keretében amellett, hogy flottáját elektromos autókkal bővíti, a Liszt Ferenc repülőtéren három új elektromos töltőállomást is létesített az elmúlt hetekben – olvasható a társaság közleményében.

A Főtaxit, a Budapest Taxit és az MB Elite Taxit magában foglaló Főtaxi csoport a nyári hónapokban átlagosan mintegy 360 ezer fuvart bonyolít le, amely forgalom egy jelentős részét a céges partnerek kiszolgálása jelenti. A cégcsoport idén is dinamikusan növelte szerződött partnereinek a számát, valamint szerződést hosszabbított a Budapest Parkkal és a Sziget Fesztivállal. Míg a Budapest Parkot a csoport kizárólagos szállítópartnerként szolgálja ki a következő két évben, addig a Sziget Fesztivál esetében a cég taxijait a fesztivállátogatók a K-hídnál lévő, Jégtörő utcai utasfelvételi pontnál vehetik majd igénybe augusztus 7. és 13. között.

A megnövekedő nyári forgalomhoz nemcsak a szórakozóhelyek és fesztiválok, hanem a Liszt Ferenc Repülőtér is hozzájárul, amelynek a Főtaxi 2010 óta a hivatalos szerződött szállítópartnere. A nyári hónapokban átlagosan mintegy havi másfél millió utas fordul meg a reptéren, ami következtében a Főtaxi reptéri fuvarszáma is jelentősen nő ebben az időszakban. A külföldi turisták kiszolgálását nemcsak a reptéren dolgozó Főtaxis utaskísérők és az utasfelvételi pult segítik, hanem az is, hogy az itt dolgozó Főtaxis sofőrök mintegy 80 százaléka beszél idegen nyelvet. 

„A fenntartható működés és a környezet védelme iránt elkötelezett cégként arra törekszünk, hogy növeljük a flottánkon belül a hibrid és elektromos autók arányát, ami érdekében idén év elején elindítottuk Elektromobilitási Programunkat. Ennek részeként tíz új, a sofőrjeink által bérelhető Nissan Leafet állítottunk forgalomba, és további elektromos autók vásárlását is tervezzük. Emellett májusban három új elektromos töltőállomást is létesítettünk a Liszt Ferenc Repülőtéren, így taxis partnereink immár négy, néhány hónapon belül pedig már öt Főtaxis elektromos töltőállomást is használhatnak” – mondta el Angyal Zsolt, a Főtaxi vezérigazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.
2024. 08. 16., 22:15
epizód: 2024 / 16   |   hossz: 22:09
Az Edinburgh-i Egyetem magyar docense nem csak azt mesélte el, hogyan vezetett az útja egy hazai egyetemről a tengerentúli Caltech-re, majd Skóciába, hanem azt is, hogy jelenlegi kutatási területe ígéretes jövőképet fest a szív- és érrendszeri betegek hatékonyabb gyógyítása számára. A kémiai és biomérnök tudós egy pakisztáni kollégájával együtt fejlesztett 3D nyomtatással készülő véreret, aminek még az alapanyagát is ők állítják elő, olcsó nyersanyagokból. A forradalmi megoldás véglegesítéséhez nemzetközi együttműködésre is nyitott tudósok szerint a találmányuk egy napon humán betegekbe is beültethető lesz, jelentősen csökkentve a fertőzések veszélyét és gyorsítva a felépülést.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS