Egyesül a Főtaxi-csoport két társasága, a Főtaxi és a Budapest Taxi.
A tranzakciót követően több mint 1300 autó kerül egységes irányítás alá. A zökkenőmentes átállás érdekében átmenetileg a Budapest Taxi elérhetőségei is megmaradnak, de péntektől már az összes rendelést a Főtaxi ügyfélszolgálata fogadja.
Az egyesítést a várakozási idők csökkentésével, az utasok gyorsabb kiszolgálásával magyarázták. A Főtaxi szerint a változás a piaci pozícióikat is erősíteni fogja. Reich Ádám vezérigazgató a járvány után több megrendelésre készül, ezzel indokolta a csomagküldő szolgáltatás megkezdését, a taxirendelést felgyorsító robotdiszpécser, valamint a mobiltelefonos taxirendelő alkalmazás bevezetését.
Az utasok számára biztosítják azt is, hogy elektromos vagy hibrid autót kérjenek, a társasághoz ugyanis több mint 300 ilyen jármű tartozik. A környezetkímélő nagyvárosi közlekedés érdekében a zöld flotta folyamatosan bővül.
A cég honlapján olvasható tájékoztatás szerint az 1993-ban megalakult Főtaxi Zrt. az ország legnagyobb taxitársasága. A szolgáltatást a piaci követelményekhez igazodva franchise rendszerben szervezik. Utolsó beszámolójuk szerint 2020-ban több mint 1,2 milliárd forintos forgalom mellett 218 millió forintos veszteséggel zártak. A járvány előtt, 2019-ben a forgalom megközelítette a 2,7 milliárd forintot, a nyereség a 320 millió forintot. (MTI)
A gamay a jelek szerint 129-szer izgalmasabb fajta a portugizinél, még akkor is, ha anno Merész Fülöp, Burgundia hercege hitvány fajtának titulálta és irtotta, mintha gyomnövény volna.
Az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. 2023. november 16-án megtartotta az éves fizikai védelmi gyakorlatát az Országos Atomenergia Hivatal, az Országos Rendőr-főkapitányság és a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság felügyelete mellett.